網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月28日 星期三

亞洲第一人!甄澤權密謀紅館開騷 __,甄澤權,

Louis早前喺拉斯維加斯開騷。甄澤權(Louis)不時到世界各地作巡迴魔術之旅,去年更完成夢想,到美國拉斯維加斯舉行個人魔術騷,Louis說:「近幾 ...


Louis早前喺拉斯維加斯開騷。


甄澤權(Louis)不時到世界各地作巡迴魔術之旅,去年更完成夢想,到美國拉斯維加

斯舉行個人魔術騷,Louis說:「近幾年先真正敢諗,目標好似愈嚟愈近,頭一兩次傾唔成事,最初計劃四、五十歲先做到,依家提早咗好多,喺2017年終於做到。」

為在拉斯維加斯開騷,Louis花了不少時間準備綵排,開騷前心情緊張,除了魔術還要用英語、普通話與觀眾互動:「喺拉斯維加斯表演感覺好興奮,完成咗自己一個好大嘅目標,世界上最出色表演者、巨星,好似我偶像大衞高柏飛都喺呢度表演緊,能夠有自己嘅魔術騷真係好圓滿。」

入紙望圓夢

Louis在拉斯維加斯開騷之餘,亦第八次睇偶像大衞高柏飛開騷,最欣賞他力求進步不斷有新魔術。Louis亦揚言永不停步,今年更有大計,已入紙紅館申請舉行個人魔術騷,若獲批的話,將會成為第一位亞洲魔術師在紅館開騷:「唔止歌手有紅館夢,每一個表演者都想喺最具標誌性嘅紅館開騷,有屬於自己嘅舞台。自己已經籌備緊,好似練習魔術,可能瞬間將自己由舞台變咗上山頂位,又由一邊山頂變去另一邊山頂,做到就冇得頂,希望申請成功!」

拍劇當磨練

近期Louis 除在內地與黃宗澤拍攝網劇《守護神》,還在北京拍攝魔術節目:「拍劇係好好嘅磨練,其實我記對白好差,《街頭魔法王》幾句對白都要記好耐,黃宗澤睇一兩次就記得晒,好多謝佢教我試記畫面、場景,唔好淨係記對白,呢啲就係演員天分,我都係做番魔術師」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!