網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月19日 星期一

批鄭嘉穎低調註冊 __,嘉穎,鄭嘉穎,

麥玲玲昨日現身沙田馬場,預測狗年娛樂圈陸續再有喜事,單身藝人易結婚。對於馬國明和黃心穎、楊明和莊思明、鄭嘉穎和陳凱琳、蕭正楠和黃翠如四對圈中情侶,哪一 ...


麥玲玲昨日現身沙田馬場,預測狗年娛樂圈陸續再有喜事,單身藝人易結婚。對於馬國明和黃心穎、楊明和莊思明、鄭嘉穎和陳凱琳、蕭正楠和黃翠如四對圈中情侶,哪一對會搶閘有喜訊?玲玲說:「我有叫莊思明今年結婚,結婚之後,楊明會紅啲、攞獎,佢旺夫;馬國明就18年籌備,19年結得;鄭嘉穎同陳凱琳似乎好低調,分分鐘註咗冊,佢哋係幾穩定嘅一對;蕭正楠同黃翠如當係(結婚),今年可以向佢哋攞利是,下一步就係有喜,佢哋有喜先至會公佈。」



■鄭嘉穎和陳凱琳被指分分鐘已經註冊。資料圖片

玲玲更透露今年比較旺有「木」字的藝人,例如姓李、林、楊,以及身形高瘦的藝人,身形矯小豐滿的玲玲說:「我唔怕,我有C君陪。」問她今年還會入市嗎?她說:「計劃今年喺中環買寫字樓,大約預幾千萬。」

採訪:黃曉妍

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!