網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月6日 星期二

炒股:全球股災:專家散戶有幾驚?你又點睇? __,

美國加息及美債陰影引發全球股災,但金融業界以至散戶均不信是新一輪金融危機的開端,部分人更視此為低吸時機。●摩根資產管理亞洲首席市場策略師許長泰表示,最 ...




美國加息及美債陰影引發全球股災,但金融業界以至散戶均不信是新一輪金融危機的開端,部分人更視此為低吸時機。

●摩根資產管理亞洲首席市場策略師許長泰表示,最近的拋售情況為一個健康的調整,經濟衰退的風險不大,盈利預期依然強勁,同時亦為一個入市機會。

●股壇老行尊蔡陳葆心:「我唔感覺到係股災,散戶都未算癲炒」,她相信是大戶在做世界,令全球股市出現大幅調整,亦估不到幾時調整完,僅認為股市是應該有升有跌。

●新鴻基金融財富管理策略師溫傑認為,過去一個月恒指上升太多,現時是借勢回吐,相信不是熊市跡象,如投資者曾於高位入貨,可待大市反彈減持三分一。若未入市,30,500點左右買貨。

●騰祺基金管理投資管理董事沈慶洪表示,以恒指兩日最多跌幅來計,亦不足10%,故以股災來形容是言之過早,不過預期短期內仍會震盪向下。

●散户劉生:「恒指跌二、三千點都唔使驚,因為我淨係買啲有實力嘅公司,最重要係公司有盈利、有息派!跌多啲我仲開心呀,之後可以掃貨!」

●散户陳先生:「跌市未驚過,呢兩日跌咁多我都未有蝕錢!我打算掃啲實力股。」

●網民期望北水湧至。

—榮:「入貨機會來了!」

—Tony:「大媽救地球,等爆升!」

—Lum:「越跌越多嘅?! 大媽呢!!!!」

─ ─ ─ ─ ─ ─

「東網Money18」全新功能「貼市貼士」,助你掌握投資先機

http://bit.ly/2sLtGDm

「致富智庫」領悟理財/職場智慧,一Click改變一世

http://money18.on.cc/wealth

「互聯餘額」數據,助你掌握北水動向

http://money18.on.cc/connect/dqb.html


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!