網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月7日 星期三

黎瑞恩確診乙型流感入院留醫工作叫停 __,黎瑞恩,

雖然患上乙型流感,黎瑞恩指自己狀況OK,叫大家不用擔心。
黎瑞恩確診乙型流感入院留醫工作叫停本月18日踏入45歲的黎瑞恩(小恩子)流年不利,繼去年12月中因切除腫瘤入院後,前日又因感染乙型流感入院!小恩子現正 ...


黎瑞恩確診乙型流感入院留醫工作叫停

本月18日踏入45歲的黎瑞恩(小恩子)流年不利,繼去年12月中因切除腫瘤入院後,前日又因感染乙型流感入院!小恩子現正忙於宣傳4月演唱會,同時又要籌備演唱會及新歌,估計因太操勞加上天氣寒冷,以致不幸中招,醫生亦疑似斷錯症,令她低估病情。聲都變埋的小恩子仍在醫院留醫,手上工作已全部取消,但「女鐵人」仍死撐OK,叫大家放心!

流感肆虐,由今年1月1日至今,本港被流感奪去性命的人數逾百,當中大部分都是感染乙型流感,而歌手黎瑞恩(小恩子)都不幸中招!小恩子確實禍不單行,繼2015年發現有兩個良性胰臟腫瘤後,去年12月中她又入院做切除腹部腫瘤手術,正當她努力籌備4月紅館個唱及新歌之際,前日早上她又因患上乙型流感而入院!

最近天氣寒冷,小恩子近一個月每日都工作超過16小時,加上要減肥,終令身體支持不住,本月開始出現流感病徵包括咳嗽、喉嚨痛等,至前日更入院。小恩子的感恩製作公司昨日上載她戴住醫院手帶的相,並留言:「連拚了兩星期,每日跑7至9個通告,最高紀錄14個通告,天寒地凍下,鐵人小恩終於撐不住病倒了,乖乖地專心醫病喇,祝福小恩子早日康復。」但最令小恩子抱歉的是,本來前日她要與蘇玉華一起拍攝新歌《剩下光年》MV,帶病的她本來堅持如期拍攝,但早上感到非常辛苦,故在醫生建議下立刻入院,留下蘇玉華在寒冷天氣下獨力完成MV。

服特敏福 聲音沙啞

小恩子目前在醫院專心醫病,幸好未有出現併發症,現需服用特敏福治療。當得知生病,公司已立刻將其所有工作取消,8日內共取消約20個工作。昨日小恩子接受本報訪問,以極沙啞的聲音叫大家放心:「OK呀,我瞓咗幾日,好番好多,食啱藥就冇事。」而她所屬的星娛樂唱片公司執行董事Tommy Chu則表示小恩子病情嚴重,可能與醫生斷錯症有關:「以為佢係普通流感,但佢再睇醫生時,醫生要佢立即入醫院。」對於生病原因,他表示多宣傳工作可能令小恩子體力透支,加上斷錯症搞到她身體虛弱。問到何時復工?Tommy坦言:「等佢康復為止,估計兩、三日後復工,但最緊要佢完全康復先要佢做嘢,都希望減啲工作等佢唔好咁辛勞,但佢係任何人搵佢工作都肯做,所以變相工作倍多。」

唔擔心影響個唱票房

問到可擔心小恩子的病情會影響演唱會票房?Tommy坦言:「當然唔擔心票房,亦唔影響進度,因阿恩健康永遠係第一位。我亦相信佢一好番,就會全力投入番進度,佢好睇重今次演唱會,係佢入行25年演唱會,製作令人好值得去睇,反而冇睇先係損失。」提到小恩子缺席拍《剩下光年》MV,Tommy指影響不算很大,因MV主要是拍蘇玉華,又透露今次是小恩子提議找蘇玉華演出:「首歌除咗係小恩子嘅寫照,亦鼓勵好多遇過挫敗嘅女性,我同小恩子都覺得蘇玉華好啱呢個角色。」

文:音樂組






鍾意就快D Share啦!