網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月17日 星期六

視后級李佳芯田蕊妮把弄醒獅沾旺氣 __,李佳芯,視后,田蕊妮,

真係喜氣洋洋!藝人田蕊妮、李佳芯(Ali)、陳山聰、譚俊彥、黃子恆及鄧佩儀去年事業發展不俗,當中佳芯榮升新加坡視后、山聰則分別於馬來西亞及無綫萬千星輝 ...


真係喜氣洋洋!


藝人田蕊妮、李佳芯(Ali)、陳山聰、譚俊彥、黃子恆及鄧佩儀去年事業發展不俗,當中佳芯榮升新加坡視后、山聰則分別於馬來西亞及無綫萬千星輝頒獎典禮獲得「最佳男配角」,早已是視后級的阿田去年演出無綫劇集《迷》,連串內心戲被指盡晒精湛演技,一度成為網民熱話。踏入狗年,眾星特別相約一起醒獅,希望藉住醒獅的威勢,於娛樂圈繼續發光發亮。

搞個大個佛

一班大細路甫拎起醒獅已不斷把玩,阿田與佳芯更輪住拿起獅頭舞來舞去,由於獅頭實在太重,兩女不消一會已高呼投降,改拿大頭佛扮鬼臉,阿田更擺出大頭佛表情,引得眾人哈哈大笑,期間更互相整蠱,齊齊打成一片。

去年有三劇播出的阿田,直言度過了一個很滿足的雞年,故今年會放慢腳步,她謂:「好似電腦咁重新Boot部機,拍劇遲一部先,想做吓主持同出唱片,去出多啲旅行,目標係使晒17年所賺嘅錢,希望3月去西藏睇吓,到時冇朋友都會自己去。」

三劇在手

而同樣有三劇出街的佳芯,則形容去年是奇迹及豐收年,她謂:「《誇世代》同《踩過界》角色觀眾都鍾意,《踩》劇仲拎埋視后,真係冇諗過,覺得開心同辛苦完係有認同,18年就繼續忙,知道已經有三套劇,劇集以外就想喺唱歌同舞台劇嘗試吓!」

去年多事發生

山聰就指去年屬多事發生的一年,但亦非常興奮及感恩,他謂:「感情方面同伍詠薇破冰,工作就喺兩個地方都拎咗男配角,原來暖男角色係咁重要,得到大家認同好難得,今年想試吓唔同嘢。」

至於譚俊彥寄望狗年能多點時間陪家人,去年做盡反派角色的子恆,則表示望今年能作多方面嘗試,至於佩儀就想嘗試拍旅遊節目。

攝影:吳文聰

服裝:MARELLA、MAX & Co.、中藝CAC1959

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!