掃呢頁CODE去手機

2018年2月13日 星期二

【以一敵三追到手】爆韋家雄殺退情敵 戴耀明:佢溝女堅過劉華 __,戴耀明,劉德華,劉華,

韋家雄在與Keynes邂逅的酒吧公開放閃,趁準家雄嫂未到,目擊韋家雄「破dry」的兄弟戴耀明,大爆當晚他在芸芸對手中,一家截三家糊!戴耀明說:「恭喜你 ...




韋家雄在與Keynes邂逅的酒吧公開放閃,趁準家雄嫂未到,目擊韋家雄「破dry」的兄弟戴耀明,大爆當晚他在芸芸對手中,一家截三家糊!

戴耀明說:「恭喜你終於箝到個幸福下半生返嚟。佢嗰晚好多對手,有同事幫Keynes影咗張相,跟住就話send番俾佢,乘機抄佢牌。人哋抄牌,家雄哥偷聽到,自己記低就去截糊,哈哈!雖然家雄哥個樣唔似劉德華,但佢溝女堅過劉德華。」

俾兄弟踢爆追女一幕,韋家雄四萬咁口話:「當晚Keynes俾人抄牌時講得比較大聲,我聽到啫,哈哈!」

女友Keynes到場,韋家雄掛住深情望住她,難怪戴耀明速撇避閃光蛋。

鍾意就快D Share啦!