掃呢頁CODE去手機

2018年2月22日 星期四

閃電俠廢紙包戒指 卓韻芝幾乎當垃圾掉 __,卓韻芝,

拍拖一日就被閃電俠求婚!藝人卓韻芝在新書內自爆「我要結婚了」,因去年曾宣布「出櫃」,現突爆婚訊,正如其書名一樣,的確係「峰迴路轉」。阿芝在爆出婚訊後首 ...


拍拖一日就被閃電俠求婚!


藝人卓韻芝在新書內自爆「我要結婚了」,因去年曾宣布「出櫃」,現突爆婚訊,正如其書名一樣,的確係「峰迴路轉」。阿芝在爆出婚訊後首度現身接受東網訪問,對於未婚夫是圈外人,阿芝又沒有公布未婚夫名字,她指未婚夫是好低調的人,因他很喜歡閃電俠,就用「閃電俠」來做代號。

「人生有啲事係估唔到」

阿芝表示與閃電俠是在朋友的生日會上結識,雖然對方知她是誰,但就從沒看過她寫過的作品。對於拍拖第一天便秒速答應對方求婚,她謂:「人生有啲事係估唔到嘅。(覺唔覺好衝動?)朋友話齋冇衝動係成唔到婚姻,好多人拍好耐拖點解結唔成婚,就係差嗰下小衝動,何況喺卓韻芝身上乜都可以發生。」阿芝笑言最匪夷所思是答應後,她和閃電俠都沒有對任何人透露,但她婆婆有日食飯時說:「旅行結婚咪得囉,乜都唔使搞。」令她頓覺婆婆是預知異能。

因當日阿芝在電話被求婚,「閃電俠」便趁上周情人節給阿芝補送求婚鑽戒。阿芝稱:「情人節嗰晚送咗隻野餐用嘅杯畀我,跟住我多謝完就放低咗,之後佢就話不如落街買番石榴汁,我都不為意,到我攞隻杯嚟洗,將杯入面舊紙拎起先見到個盒,盒入面就係隻求婚戒指。好彩咋,我仲諗住攞起隻杯就將舊紙倒落垃圾桶喇!但跟據佢所講係計劃之中,因佢曾講過要畀我出其不意下求婚。」可有感動落淚?阿芝笑言:「冇喎,反而我哋兩個係超級爆笑,笑咗好耐似中咗頭獎咁囉。」

「趁我瞓時偷偷用繩度指圍」

阿芝不禁讚未婚夫「犀利」,知她有可能會遺失戒指,將戒指穿上頸鏈,讓阿芝「日掛夜掛」。講到求婚戒指是未婚夫親手打造,阿芝稱因她平時不愛戴戒指,事後才知道,為要度她指圍,未婚夫是趁她睡着時偷偷用繩來度她指圍。

至於婚期,阿芝稱會是今年,日子及一切都未定,惟一共識就是婚禮不想太多細節,但一定會開Party和親友分享喜悅。是否隨時準備「造人」?阿芝則言:「呢個就要Plan,因為同身體狀況有關,即係如果趕緊寫書通宵唔瞓又唔食,咁對佗住嘅BB健康都唔會好,一陣生出嚟就黑眼圈同埋識寫字,咁就唔好喇,但真係未有生小朋友計劃住。」

「婚後可以慢慢夾」

兩人可會先來個同居「試婚」?阿芝稱不會同居:「我覺得到時夾囉(婚後),好簡單,就如你公司有個必接嘅Project,咁都係一路一路去磨合件事,冇得話睇下同Project夾唔夾先,唔夾就唔做,唔會咁囉,所以,我都係覺得婚後可以慢慢夾。」

髮型:Sam pan@Muse Hair

化妝:Shuen Kong

服裝:One And Two

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!