掃呢頁CODE去手機

2018年2月24日 星期六

【唔關小三事】梁嘉琪準備好投入新戀情 __,小三,梁嘉琪,嘉琪,

唉……藝人梁嘉琪與電台監製金志堅(阿金)拍拖四年,早前爆出阿金有小三,小三更疑似懷上對方骨肉,未幾嘉琪就表示「已一個人上路」,宣布與對方已經分手。嘉琪 ...


唉……


藝人梁嘉琪與電台監製金志堅(阿金)拍拖四年,早前爆出阿金有小三,小三更疑似懷上對方骨肉,未幾嘉琪就表示「已一個人上路」,宣布與對方已經分手。嘉琪今日於梨木樹一個商場出席賀年活動,透露初六起已密密工作,覺得相當感恩與充實,拍完廣告又有商演,新一年希望身體健康、每日開心。被問到現在心情如何?她說:「開心,我好簡單,有工作就開心。(想行桃花運?)隨緣」

失戀的她被問心情回復未?她直言沒有甚麼大起伏,至於可有與阿金聯絡?她說:「其實我從來都冇乜點樣交代感情,今次都收到好多朋友關心,但係要講嘅嘢已講晒,私人嘢唔想公開講,呢個先係真實嘅自己!」

談到報道指阿金的小三懷上對方的骨肉,她說:「我唔知件事係唔係真,但係有報道之前,我哋已經分開咗,其他人嘅嘢唔答,唔去評論喇!」她又未肯透露何時與對方分手、分手原因等,至於是否因小三疑懷上阿金骨肉而分手?她說:「其實感情嘢,唔係一兩句可以講晒,而且我從來都好少講自己嘢。」至於有沒有人追求?她笑謂未有,但自己已準備投入下一段戀情。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!