掃呢頁CODE去手機

2018年2月14日 星期三

三年抱四!王祖藍要李亞男做生仔機器 __,祖藍,李亞男,王祖藍,

想生仔~藝人王祖藍偕嬌妻李亞男辦年貨,兩公婆講到狗年添丁這個話題,即公然耍花槍,亞男更作狀搶祖藍利是,辦年貨亦不忘打情罵俏,認真恩愛!收到生B秘方祖藍 ...


想生仔~


藝人王祖藍偕嬌妻李亞男辦年貨,兩公婆講到狗年添丁這個話題,即公然耍花槍,亞男更作狀搶祖藍利是,辦年貨亦不忘打情罵俏,認真恩愛!

收到生B秘方

祖藍預告農曆年期間會與老婆出外度歲,他接受東網訪問說:「我哋唔係避年,而係我同亞男結婚紀念日係2月14日,所以每年呢段時間都會去旅行,今年會先同屋企人一齊去,跟住再二人世界,返到香港都未過正月嘅,我都會照樣派利是!(狗年想添丁做老竇?)已經有好多人畀咗各種秘方我,有啲仲係教點樣三年抱四添,今年我公司有幾個製作,我會拍劇同做綜藝節目,公司上咗軌道,我安心生仔喇!」

兩公婆寸寸貢

亞男聽到祖藍說要三年抱四,她說:「承你貴言,三年抱兩除咗出嚟辦年貨同準備利是,新年嗰陣我仲會送我嘅書畀大家!(唔怕人話『書書』聲唔好聽?)Sorry,應該係食譜,我鬼妹仔性格,其實出年係咩年我都唔知,成日被王祖藍寸,其實佢寸我可以返屋企寸,唔好寸到落街囉!」

場地:裕生海味

服裝:FatBoySlim852(王祖藍)、Maje(李亞男)

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!