掃呢頁CODE去手機

2018年2月16日 星期五

幸福滿分!郭富城狗年祝願大家咬住唔放 __,郭富城,

天王城城同謙謙陪大家過狗年!天王郭富城(城城)及羅仲謙(謙謙)兩年前因拍戲結緣,去年再因工作聚首,默契與友情同樣升級,拍賀年照「咬手瓜」再「拗手瓜」, ...


天王城城同謙謙陪大家過狗年!


天王郭富城(城城)及羅仲謙(謙謙)兩年前因拍戲結緣,去年再因工作聚首,默契與友情同樣升級,拍賀年照「咬手瓜」再「拗手瓜」,表情動作相當搞笑!相比起兩年前,城城與謙謙最大的轉變莫過於已各自成家立室,城城更只花上1年時間,由單身筍盤「轉化」為暖男慈父。他雖然依舊工作行先,但每次提起大眼愛女Chant,幸福之情盡在不言中!

工作拚搏做好榜樣

對於如今的生活,城城用滿分來形容一切:「囡囡出世,屋企老人家好似我媽媽咁就最開心,我都盡可能留多啲時間照顧家人,工作上唔會減低拚搏,想樹立一個好榜樣畀囡囡。呢個農曆年我哋唔會出埠,梗係帶囡囡同嫲嫲(郭母)拜年啦。(有乜新年願望?)老實講最緊要係身體健康。(屋企有乜新年習俗?)雖然冇同媽媽一齊住,不過佢慣咗每年都會為我準備柚碌柚葉同新睡衣,好Warm㗎。」

城城坦言想為Chant添個弟弟或妹妹,不過也不希望太太方媛太辛苦,對「添丁大計」採取順其自然的態度,倘若一、兩年內達成的話,時間上更見圓滿。而自從Chant出世後,城城亦減少應酬,收工盡可能回家「湊女」,可見小公主地位超然!

一支藥膏齊齊Share

城城與謙謙於星皓賀歲片《西遊記女兒國》內鬥戲。就如城城所言,今次孫悟空四師徒改走喜感路線,不少場口更考急才即場放笑彈,希望這個新歲讓大家開開心心,過一個熱鬧的佳節!謙謙坦言能夠再次與自己的偶像(指城城)合作,獲益良多,而拍攝途中遇上皮膚問題,二人更一支敏感藥膏齊齊Share。談到自己較城城早婚,至今仍未「造人成功」,謙謙笑指有機會的話,會向對方討教「心得」﹕「但呢啲嘢都係兩個人之間嘅事,男人有責任,我亦唔想畀壓力太太(楊怡),順其自然就最好。」

現實生活中未當上人父,但《西》片內謙謙陰差陽錯竟當了「大肚公」,這個經驗讓他更令體驗母愛的偉大:「即使唔係真,但都感受到懷孕有幾辛苦,知道女人會因此賀爾蒙改變,情緒上波動可以理解嘅。」

這個農曆年,謙謙同樣計劃留港度歲﹕「我喺大埔長大,過年我條村會舞龍、舞師,今年會帶埋太太去趁吓熱鬧,而家唔係好多人可以接觸到中國傳統嘅喜慶活動,我好想同身邊人分享吓。」

唐裝提供:中藝天工閣

郭富城髮型:Ian Wong@ii salon

郭富城化妝:Terry Yu

羅仲謙便服:n.hoolywood@ITHK

羅仲謙髮型:Jan Chiu@IL Colpo(PP)

羅仲謙化妝:Leo Tam@Annie G Chan

場地:帝樂文娜公館DaDa Bar

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!