掃呢頁CODE去手機

2018年2月28日 星期三

【下集】正義哥舌戰大媽 踢爆大話連篇老屈學生哥 __,

「佢係學生嚟㗎,唔可以咁樣對啲學生!」挺身為學生哥抱不平的正義哥Jacky,自言目擊整個過程,更帶領《蘋果》記者到現場「重組案件」。由印度來港定居近5 ...




「佢係學生嚟㗎,唔可以咁樣對啲學生!」挺身為學生哥抱不平的正義哥Jacky,自言目擊整個過程,更帶領《蘋果》記者到現場「重組案件」。由印度來港定居近50年的Jacky,講得一口流利的廣東話,他稱案發時,該名學生哥行過深水埗汝州街與南昌街交界,疑「手多多」拍了個易拉架一下,然後易拉架跌低了,學生哥隨即被一名黑衫大媽捉住,他掙脫逃走,大媽就大叫「偷嘢」,剛巧有巡警經過,上前將學生哥捉住。

Jacky不忿該大媽講大話老屈學生哥,事後在現場與大媽「舌戰」一番,引來大批同鄉及途人圍觀,並逐點擊破大媽大話連篇,對話精彩絕倫,所講的道理相當清晰,且不失禮貌,瞬間將無理取鬧的大媽KO,就連圍觀者都睇唔過眼加入戰團圍攻大媽。

起初,大媽仍企硬指摘學生哥「偷嘢」,當場被Jacky踢爆後,即改口說:「佢整爛嘢!」Jacky指着易拉架說:「冇爛到喎個牌,我哋冇見到爛。」再質詢她:「佢係咪偷嘢呀?你頭先喺嗰度話偷嘢?唔係,你話偷嘢,我哋幾多人聽住呀!」

大媽隨即開啟手機的相片,指出上次一槐易拉架被該學生哥撕爛,Jacky再問:「佢整爛㗎咩?你有冇證據呀?」大媽即理直氣壯說當時一直尾隨,又指學生哥與母親住在附近,但最後未有捉到他。

Jacky見大媽繼續無理取鬧,就立即轉移話題:「你知唔知(你)冇權擺(易拉架)響度㗎?」但大媽立即氣上心頭說:「我鍾意擺就擺囉!」Jacky再妙語連珠說:「得,你鍾意擺就擺嘛?我睇下聽日有冇人畀你擺!」還直指:「畀你哋啲大陸人落嚟,搞到香港邋遢!」大媽此時怒火中燒:「你係咩人呀?」Jacky答:「我喺度50年喇!」大媽手舞足蹈說:「我響度100年喇!……你……你咩人呀?我係真正中國人!你係中國人咩?我係中國人嚟!」

最後Jacky繼續據理力爭:「你唔可以咁樣對啲細路,得13、14歲,乜都唔識,你可以慢慢同佢講嘛!」最終大媽節節敗退,消失於人群中。

你敢爆,我敢獎! 即Call《蘋果》24小時爆相爆片熱線63836568



涉案女子(右)向警方報稱被男童偷去易拉架,目擊者Jacky在場指證她「講大話」。 (姜偉康攝) 女子報稱被男童偷去易拉架,但其後指他拍爛放在路面的易拉架。(姜偉康攝)

鍾意就快D Share啦!