網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月10日 星期六

返到香港過年喇!杏兒報喜:讓大家擔心了 __,杏兒,胡杏兒,

可以返到香港同囝囝Brendan過年喇!第一年以媽媽身份過年嘅胡杏兒,最近首次離開BB去上海工作,廿四孝嘅佢為咗返到香港囝囝Brendan有足夠母乳食 ...


可以返到香港同囝囝Brendan過年喇!


第一年以媽媽身份過年嘅胡杏兒,最近首次離開BB去上海工作,廿四孝嘅佢為咗返到香港囝囝Brendan有足夠母乳食,仲帶埋消毒器及所有工具去上海添!不過尋日佢準備返嚟香港過年時,就竟然唔見咗回鄉證,擔心返唔到嚟,不過啱啱佢就喺微博「報喜」話可以回家喇!

杏兒上載咗一張出入境通行證照片,留言:「感謝所有所有好朋友的幫助,讓我可以趕回去工作及過年,讓大家擔心了,也給大家添麻煩了,在這裡(裏)和大家說一聲很抱歉也很感謝!現在,我要回家啦,提前祝大家新年快樂!再一次再一次的謝謝你們!」

網民都紛紛恭喜佢可以回家,留言:「回家就好,一路平安。」、「你兒子在等你們回去呢!」 又笑言叫佢唔好再咁大頭蝦喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!