掃呢頁CODE去手機

2018年2月4日 星期日

沈卓盈挺胸防走光 __,沈卓盈,

沈卓盈大開中門,全場最性感。
沈卓盈挺胸防走光沈卓盈、岑麗香、李亞男、張曦雯、蔡思貝、鄧佩儀及田蕊妮等,為華姐決賽擔任評判團,齊齊性感上陣,不讓佳麗專美。穿大DeepV晚裝低胸露背 ...


沈卓盈挺胸防走光

沈卓盈、岑麗香、李亞男、張曦雯、蔡思貝、鄧佩儀及田蕊妮等,為華姐決賽擔任評判團,齊齊性感上陣,不讓佳麗專美。穿大Deep V晚裝低胸露背的沈卓盈最性感,自爆真空上陣:「呢條裙有啲鬆,所以要一直挺住胸,唔可以彎低腰。(怕走光?)第一次着晚裝真空,呢條裙唔可以黐太多膠紙。」

香香與好姊妹亞男齊齊人妻大解放,穿金色低胸晚裝的香香玩透視誘惑及騷長腿,她笑說:「我裏面係一件頭泳衣款,唔算太性感,估唔到嚟現場咁多人望,搞到我有啲緊張。(老公睇過?)我有傳相畀佢睇,我覺得佢都會覺得OK囉。」至於剛從南美旅行回港的張曦雯低胸露背上陣,非常風騷。而少有性感的鄧佩儀,自爆做足保暖措施:「條裙底下有暖包同牛仔褲。」



香香笑言穿了泳衣打底,不擔心走光。
  • 香香笑言穿了泳衣打底,不擔心走光。
蔡思貝
  • 蔡思貝


鄧佩儀罕有性感。
  • 鄧佩儀罕有性感。
張曦雯(右)拋胸上陣,搶去朱千雪風頭。
  • 張曦雯(右)拋胸上陣,搶去朱千雪風頭。



鍾意就快D Share啦!