網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月8日 星期四

勇救劉穎鏇勁驚險 伍允龍整傷腳爆缸 __,劉穎鏇,伍允龍,

睇到都一額汗!藝人伍允龍、劉穎鏇現時身在菲律賓為監製林志華的新劇《兄弟》拍攝,而兩位演員於劇中都甚多動作戲,伍允龍就拍慣拍熟,但首次拍劇Tiffany ...


睇到都一額汗!


藝人伍允龍、劉穎鏇現時身在菲律賓為監製林志華的新劇《兄弟》拍攝,而兩位演員於劇中都甚多動作戲,伍允龍就拍慣拍熟,但首次拍劇Tiffany要拍攝不少高難度動作,更要於十多層樓高的位置吊威吔,但她的表現相當不俗,有板有眼,連監製及伍允龍都讚她抵錫。而日前,伍允龍就與她於火車軌上拍攝追逐戲,伍允龍更勇救跌落橋的Tiffany。

伍允龍接受訪問時坦言於菲律賓曬到燶,每日都有武打戲份,受傷少不免。談到他與Tiffany在火車軌上的追逐戲,他說:「條火車軌冇火車行,不過有啲舊,啲木有啲鬆,拍追逐嗰陣要好小心!」又指因而整親腳,幸好沒有大礙!而Tiffany跌落橋的戲份,看似危險,但劇組安全措施絕對做到足!伍允龍又大讚她身手愈來愈好,勤力又聽話:「知佢為套劇付出好大努力,學埋泰拳,我當佢妹咁錫㗎(會否收佢為徒?)佢好有潛質,返香港睇佢意願:「我都有指點吓佢,教佢出拳要點出先靚、啲動作點打會好睇啲!如果佢有興趣學,教佢絕對冇問題!」

而最寵的Tiffany坦言沒有畏高,但吊威吔時有啲離心力都驚驚,她說:「都唔敢望下面,條橋都驚險,伍允龍都整親搞到隻腳流血,當時都嚇一嚇。我同伍允龍好Friend」,說到向對方拜師,她說:「佢肯,我當然想」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!