掃呢頁CODE去手機

2018年2月22日 星期四

【繼續努力】狗年再添新成員? 陳豪陰陰笑:大家冷靜啲... __,陳豪,

陳豪同陳茵媺(Aimee)今日夫妻檔現身銅鑼灣,為時代廣場「金龍醒獅賀新歲」活動擔任主禮嘉賓,兩夫妻齊為金龍點睛後,更分別舞龍珠同龍頭行大運,又接過醒 ...




陳豪同陳茵媺(Aimee)今日夫妻檔現身銅鑼灣,為時代廣場「金龍醒獅賀新歲」活動擔任主禮嘉賓,兩夫妻齊為金龍點睛後,更分別舞龍珠同龍頭行大運,又接過醒獅送嘅三隻賀歲狗公仔送俾仔女。陳豪同Aimee表現恩愛,全程十指緊扣,當Aimee感到有啲凍,陳豪就即刻為太太披上外衣。

為咗遷就仔女嘅時間表,今年陳豪一家留港度歲,Aimee覺得喺香港過年,可以同親友拜年兼佈置屋企,更有過年氣氛。陳豪就話仔女開心之餘,佢最期待係太太一年一度下廚整廣東菜,佢話:「上年整盆菜,由唔識整到好食,畀110分佢,佢煮得越嚟越好,越嚟越正。」Aimee就話今年嘅餸菜仲有蒸石斑同鮑魚㖭,真係聽到都流口水呀!

已有三個小朋友嘅陳氏伉儷,問佢哋狗年會唔會再添新成員,Aimee聽到即刻好大反應話:「What?」身旁嘅老公就陰陰嘴笑住叫大家冷靜啲,仲話唔係生唔生嘅問題,Aimee望住老公笑住話:「What do you say?」陳豪急急解釋是要花腦力同努力去照顧同教育,Aimee即認同暫時三個仔女便夠,問到是否有意再生?陳豪話:「畀啲時間我做埋仔女啲功課先。」

Aimee希望今年能兼顧工作及家庭,將會接拍廣告及出席活動,亦有傾談電影,有可能同老公一齊演出,陳豪笑指避了夫妻檔多年,也是避不了,Aimee覺得若果真實夫妻演感情戲可能太真。陳豪即笑說:「唔好閂後門,睇劇本再決定。」他不介意夫妻檔合作,甚至有接吻戲,他指最重要是藝術成份有幾高,作為演員當然會做最真一面,但要有限度地。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:林賓尼 陳豪同陳茵媺今日一齊出席「金龍醒獅賀新歲」活動。





陳豪已有三個小朋友,今年留喺香港過年。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!