網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月27日 星期二

《平安谷》收視報捷!陳凱琳台上喜極而泣 __,凱琳,陳凱琳,

Grace有份主演嘅劇集最高收視有成30.4點!前港姐陳凱琳(Grace)、黃浩然、龔嘉欣及沈卓盈等出席無綫劇集《平安谷之詭谷傳説》祝捷會,現場筵開十 ...


Grace有份主演嘅劇集最高收視有成30.4點!


前港姐陳凱琳(Grace)、黃浩然、龔嘉欣及沈卓盈等出席無綫劇集《平安谷之詭谷傳説》祝捷會,現場筵開十席慰勞台前幕後,並宣布該劇7日跨平台最高收視30.4點,無綫高層杜之克、曾勵珍及樂易玲亦有出席。杜之克坦言對《平》劇於如此檔期獲得好成績感到驚喜,認為眾演員是超標完成工作,還點名讚劉江演技好。

感恩同劇演員給予正能量

Grace於台上喜極而泣,指一向努力做好角色,但每次也差一點點,今次過程中獲演員們給予很多正能量,自己非常感恩。Grace更指對劇集收視好覺得非常開心:「記得套劇嘅首播係同屋企人食住飯一齊睇,所以諗住《翻生武林》都用番呢招,開個靚頭嘛,我畀錢都冇問題。(男友鄭嘉穎有冇睇?)《平》劇佢睇得唔多,《翻》劇輕鬆搞笑,都想佢睇。」

唔敢介紹男仔

對於好姊妹龔嘉欣自爆家中桃花不開,Grace笑言會安慰對方:「佢成日叫我介紹男仔畀佢識,但如果個男仔唔好,責任就喺我身上,所以都係順其自然。」即將為新劇到橫店及新疆拍外景的Grace表示預計要在當地留三星期,屆時母親也會同行。

曾想過推劇

劉江表示當初因太太有微言,故曾想過推卻該劇:「佢話行得食得時唔同佢周圍去,到第時行唔到點去,再加上自己又年紀大,所以都掙扎過,但後來被劇本吸引就接。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!