網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月8日 星期四

成間豪宅戴上身!岑麗香晒錶晒到有壓力 __,岑麗香,

香香出席腕錶發布會。藝人岑麗香(香香)出席SARCARGenève豪門世家「蓮蓮有魚」腕錶發布會,香香戴上全球只得一隻「蓮蓮有魚」腕錶,價值逾千萬!她 ...


香香出席腕錶發布會。


藝人岑麗香(香香)出席SARCAR Genève豪門世家「蓮蓮有魚」腕錶發布會,香香戴上全球只得一隻「蓮蓮有魚」腕錶,價值逾千萬!她表示成間豪宅戴在身上,感到有壓力,更大讚腕錶好靚,自己亦喜歡古典及寶石的腕錶。問到會否叫老公強強送?她笑言:「發夢就會!」

香香透露自己有收藏錶的喜好,通常會選擇保值的腕錶:「我一開始做嘢就買咗一隻錶嚟獎勵自己。(幾錢?)比呢隻少幾個零啦,我都希望將來買到隻豪宅價錢嘅腕錶。」她坦言老公喜歡錶,所以想要情侶錶,亦試過一同穿着情侶裝,更笑言情人節可以送手錶作禮物。至於農歷新年,她透露將會離港,但未知工作安排,希望可以回加拿大探親,亦預算派五位數的利是。

--------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/o9P6d8


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!