網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月16日 星期五

下年派雙封利是?黃心穎幫馬國明做定表示 __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心穎去電視城參加直播節目。藝人黃心穎、馮盈盈、張寶兒、莊思明等到將軍澳電視城參與直播節目《靈犬獻瑞賀新歲》,齊以狗狗裝大玩遊戲。見心穎兩個口袋放滿利 ...


黃心穎去電視城參加直播節目。


藝人黃心穎、馮盈盈、張寶兒、莊思明等到將軍澳電視城參與直播節目《靈犬獻瑞賀新歲》,齊以狗狗裝大玩遊戲。見心穎兩個口袋放滿利是,問今年是否荷包腫脹?她笑言:「因為新年要開工,都係準備畀同事嘅,試過有一年唔夠派!(包大利是畀家人?)緊係會,每年都包大利是畀媽咪,不過今年手緊,我要供樓呀!」與男友馬國明感情穩定的心穎,問到可會搵多個人分擔下?她笑言:「我都仲可以賺到錢養自己嘅!(下年派雙封?)講到咁長遠?未係機會,加多啲餡都仲得嘅。」

講到新一年願望,心穎希望新一年能夠健健康康,她說:「依家要嘅好簡單,做演員希望有足夠精神同體力,加上今年犯太歲,自己都有少少迷信,會請媽咪幫我攝太歲。」問到日前情人節,男友馬國明有否表示?心穎笑言:「情人節全日要開工。(少少睇戲時間都冇?)睇電視都冇呀。(冇表示?)少少好Sweet同Simple嘅嘢,唔透露太多。(等馬國明上嚟拜年?)聽日就同屋企人返鄉下,未知佢有冇時間。(幫馬國明做啲表示?)我都有買定年糕畀親戚朋友嘅!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!