掃呢頁CODE去手機

2018年2月25日 星期日

林利要惡過腸癌:不怕死 未驚過 __,癌,

2月2日<br>做完手術不久,林利即忍着傷口疼痛,現身為胡渭康演唱會擔任嘉賓。
林利要惡過腸癌:不怕死未驚過前小虎隊成員林利自揭患上腸癌第三期,腫瘤達11cm,手術後肚皮有五處傷口,視患癌如「孭仔」,在「坐月期」忍痛連開三場騷的他 ...


林利要惡過腸癌:不怕死 未驚過

前小虎隊成員林利自揭患上腸癌第三期,腫瘤達11cm,手術後肚皮有五處傷口,視患癌如「孭仔」,在「坐月期」忍痛連開三場騷的他,揚言不怕死,要用正能量克制癌魔。正如其歌曲《伴我啟航》歌詞一樣:「身經生死戰,心中閃正義光」。

現年51歲的歌手林利月頭才分別擔任胡渭康和黎小田的演唱會嘉賓,在共三場騷中以前小虎隊成員名義又唱又跳,原來開騷前,他曾靜靜地跟癌魔搏鬥,做了長達三小時多的微創及剖腹手術,將11cm長的腫瘤「剷除」。昨日林利受訪時詳談抗癌經過,指半年前發現大便有血,起初以為是痔瘡,但去年9月一照下發現患上直腸癌三期,於1月24日入聯合醫院做手術,他說:「原本喺肚臍上面開四個窿做微創,但發現個腫瘤太大,要喺肚臍下再開多刀,好似女人生仔一樣,依家我好似生完BB坐月咁。」

手術後經常如廁

手術至昨日剛剛一個月,現他的肚皮仍貼滿紗布,約兩吋長的縫針傷口清楚可見。問傷口是否仍劇痛?他直認:「都會痛,盡量唔食止痛藥,忍住,啱啱做手術後,我都係打咗一次嗎啡止痛。」又指於1月29日出院,三日後就擔任胡渭康和黎小田演唱會嘉賓,他說:「一個係兄弟,一個係恩師,點都要去,都係唱幾首歌,唔係咁難,上台時好似有神助咁唔得記得(痛),但一落台個肚就唔舒服。」

2月17日<br>林利聯同胡渭康(左),在黎小田演唱會上又唱又跳。
  • 2月17日

    林利聯同胡渭康(左),在黎小田演唱會上又唱又跳。
1月24日<br>照片清楚可見林利的傷口及剖腹疤痕。
  • 1月24日

    照片清楚可見林利的傷口及剖腹疤痕。

問到康復進度如何?他覺得已「痊愈」:「冇事o架啦,接受咗檢查,我抗體好勁,癌細胞冇擴散到淋巴、全身就好安全,唔代表唔會翻發,但依家冇,所以化療、電療都唔使,連藥都唔使食,雖然我唔係專家,但危險性好微。」他又指現時虛不受補,切了腸某部分後消化系統有變,經常要如廁,故打算稍後再服食中藥。林利一向早睡早起,且飲食清淡,今次突然被香港第二號殺手腸癌侵襲可嘆「唔好彩」?他淡淡然說覺得跟身體勞損有關:「冇話唔好彩,身體操勞咗五十年,又大陸、台灣周圍走,又應酬又拍嘢又食嘢,好多嘢積聚所致。」

「個肚花咗有男人味」

當初聞患癌時可想過死亡?篤信佛學的他自言未驚過,對生死很豁達,自認是安然的人,覺得遇上挫折或痛苦,可能是上天給他一個指引,加上自有一套對付癌病的信念:「癌係好得意嘅,你愈驚,佢就愈嚴重,因為你心情唔好,抑鬱嘛,要真係唔怕,唔好只得把口講,要真係唔怕,咁佢會畀你克制住,我當呢個癌係個人仔喺我身上,當佢係一個生命,我要克制佢。」亦因他凡事處之泰然,故入院事宜由自己獨力安排,入院前才通知家人,連林媽媽都表現堅強。提及看見肚皮「無撻好肉」,他笑笑口說:「個肚花咗可能更有男人味,當係一個記號,警剔自己小心飲食。」

第一個通知胡渭康

問林利可會取消工作好好休息?他卻嫌休息時間太多,指剛簽了邵氏的30集劇集,將於4月在港開工,期間也接了不少登台騷,他強調:「雖然唔係等錢使,但我唔可以坐咁耐0架。」他手術後即擔任胡渭康演唱會嘉賓,當時胡渭康曾戲言林利:「佢真係好兄弟,今日病,割完包皮都撐我」,全因胡渭康是首位得知林利患癌的圈中朋友:「我打畀佢(胡渭康)同佢話,以前我哋年少氣盛時啲恩恩怨怨算數啦,佢都好鼓勵,關心我。」

文:音樂組






鍾意就快D Share啦!