網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月3日 星期六

阿嬌被惠英紅催生仔 __,阿嬌,惠英紅,鍾欣潼,

■楊受成向準人妻阿嬌(左)及壽星惠英紅派利是。影后惠英紅前晚在灣仔開生日P,準人妻鍾欣潼(阿嬌)現身,老闆楊受成向兩人派大利是。答應賴弘國求婚的阿嬌說 ...




影后惠英紅前晚在灣仔開生日P,準人妻鍾欣潼(阿嬌)現身,老闆楊受成向兩人派大利是。答應賴弘國求婚的阿嬌說:「佢唔鍾意話佢『醫界王陽明』,佢係佢,王陽明係王陽明,我覺得未婚夫靚仔啲。」問到婚禮詳情?她說:「未plan,唔係今日求婚聽日結。」身邊紅姐心急講笑:「今個月求婚,下個月結,再下個月生埋仔。」

要阿嬌數未婚夫缺點,她說:「我唔鍾意人唔剃鬚,佢喺我面前會剃。佢缺點唔識生仔,唔會大肚。懶到我咁都有人要,真係幾咁難得。」待嫁的阿嬌心郁郁與姊妹蔡卓妍(阿Sa)合體搞婚禮:「大家嚟飲,做兩份人情,我哋賺晒啲錢。」紅姐生日願望想找到一個伴侶,阿嬌即催促她快點,紅姐搞笑說:「或者我快過你,我時間唔多,一日搞掂。」此外,阿Sa日前接受單手掌上壓挑戰籌款活動,更tag了林峯接力玩。

採訪、攝影:陳杰、皓騫



■阿Sa單手做掌上壓籌款。互聯網圖片





鍾意就快D Share啦!