網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月21日 星期三

陳凱琳結咗婚先有公布:會明智啲! __,凱琳,陳凱琳,

陳凱琳好性感呀!藝人陳凱琳(Grace)穿上低胸晚裝出席晚宴,露兩吋事業線!受訪時,Grace指是配合場合故打扮隆重一點,提到她到男友鄭嘉穎家拜年一事 ...


陳凱琳好性感呀!


藝人陳凱琳(Grace)穿上低胸晚裝出席晚宴,露兩吋事業線!受訪時,Grace指是配合場合故打扮隆重一點,提到她到男友鄭嘉穎家拜年一事,她說:「有互相去大家屋企拜年,仲有幾個好姊妹一齊,所以呢個新年好忙,同埋好開心同鄭嘉穎啲朋友一齊食團年飯。

」講到她在社交網上載與男友跟好姊妹陳嘉寶和賴慰玲拜年的相片,她説:「本身唔想甫相,但見個個都甫,我哋唯一一張合照所以就po埋。」她說往年只有鄭嘉穎派利是,今年多了榮升人妻的陳嘉寶和賴慰玲的利是。

問到明年派利是?Grace甜笑擰頭說:「順其自然!(有冇結婚計劃?)未有,不過到時都會低調。(麥玲玲之前話你分分鐘已經註咗冊?)有留意,佢仲話可能我見到佢會打佢,我真係會㗎!講呢啲會令到人誤會囉!(將來結咗婚都唔公布?)真係有咁諗過,呢幾年我哋關係好受注目,所以會低調,結咗婚先講。(喺香港搞?)都會嘅。(好易畀人查到?)要研究下囉,或者喺外地行完禮後註冊會明智啲,到時都會叫好close嘅朋友。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!