掃呢頁CODE去手機

2018年2月15日 星期四

一結婚就離?李思欣范振鋒嘈出婚姻危機 __,范振鋒,李思欣,

李思欣同范振鋒兩公婆由幕前做到幕後,兩個人聯手撈金。藝人李思欣與范振鋒成婚五年,近年從幕前踩界做埋幕後,繼范振鋒升呢做電影監製後,去年李思欣亦榮升做娛 ...


李思欣同范振鋒兩公婆由幕前做到幕後,兩個人聯手撈金。


藝人李思欣與范振鋒成婚五年,近年從幕前踩界做埋幕後,繼范振鋒升呢做電影監製後,去年李思欣亦榮升做娛樂公司老闆,兩公婆拍住上搵錢。思欣直言自己是幕後初哥,老公給予了不少意見,被問二人在做生意的想法上可有因分歧而吵架?思欣表示沒有,不過就爆出更驚人的內幕!就是二人在結婚初期為生活瑣碎事而不斷嗌交,甚至嗌到婚姻出現危機,思欣說:「當年我哋係閃婚,結婚之後好多嘢未協調到,一個星期嘈幾日,甚至令我覺得再嘈落去會令婚姻出現問題。而家結咗婚五年,磨合期都過埋,所以做生意都冇嗌交!」范振鋒喜見太太兼顧幕後工作,不時提供意見給對方,而自己就負責發掘新人,繼續電影的幕後工作。

拎完獎信心大增

As One前成員陳嘉茵(Kayan)簽約旗下數個月,早前赴台灣節目出賽,身為跳唱歌手的她勇奪亞軍、為港爭光。Kayan坦言奪獎令她信心大增、繼續走跳唱路線:「嚟緊會有新歌,真係恨咗好耐,一直都好想有一首獨唱歌!」而林作搞笑地指想與Kayan組成「As Two」做男女跳唱組合,又想跟范振鋒學做幕後,更說:「想由燈光做起,因為聽講做燈光最易識到女仔!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!