掃呢頁CODE去手機

2018年2月4日 星期日

華姐:雷莊 __,華姐,

雷莊𠒇奪華姐季軍。《2018國際中華小姐競選》冠軍李思佳、亞軍劉思延、季軍雷莊𠒇與「友誼小姐」得主楊筑晶,到尖沙咀出席競選后冠及權杖頒贈儀式,合共獲贈 ...


雷莊𠒇奪華姐季軍。


《2018國際中華小姐競選》冠軍李思佳、亞軍劉思延、季軍雷莊𠒇與「友誼小姐」得主楊筑晶,到尖沙咀出席競選后冠及權杖頒贈儀式,合共獲贈總值80萬的后冠、權杖及毛公仔等。

開人到瞓唔着

一班佳麗完成賽事後成為好姊妹,賽後即顯得依依不捨,雷莊𠒇透露賽後一班佳麗齊齊慶祝:「大家返到酒店食Buffet,因為今日都有活動,都早啲休息。(有冇開心到瞓唔着?)今朝9點醒咗瞓唔番,因為太多嘢喺腦中。(約好見面?)會約,因為大家係好朋友,加拿大去紐約都係8個鐘車,可以同李思佳見面,共他人都喺美加,大家休息吓再約。」

同家人夾期食飯

問到會否將獎品與家人分享?雷莊𠒇說:「會,兔公仔會送畀男友,佢一直好支持我,過節都未送嘢畀佢,金飾會送畀婆婆,因為佢照顧得我好好。(今年收穫咁好,會答謝父母?)聖誕節有送禮物畀父母,希望新年都可以送大利是,同埋想一家人食飯,因為家人分布喺加拿大、美國同內地,加上細佬妹要返學,所以要夾期。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!