掃呢頁CODE去手機

2018年2月15日 星期四

娛刺撈飯:家傳絕學摸盡馬國明 黃心穎「麝香」護體 __,心穎,馬國明,黃心穎,

傳承「望聞問切」,靠晒你喇~馬國明!令唔少港女含住粒葡萄嘅黃心穎,今時唔同往日,因為Mark咗絕世好仔馬國明!咪話我Nuts哥牙擦擦,無論你係去溝仔, ...


傳承「望聞問切」,靠晒你喇~馬國明!


令唔少港女含住粒葡萄嘅黃心穎,今時唔同往日,因為Mark咗絕世好仔馬國明!咪話我Nuts哥牙擦擦,無論你係去溝仔,又或者想Check吓瞓喺隔籬條衰佬係咪搞搞震,只要識得善用「望聞問切」呢四招,一定冇甩拖!

個市一大堆偽男神,舢舨充炮艇,揀仔要知碇,女人至怕揀咗個爛燈盞。心穎BB完全冇鬼揞眼,一睇就知邊個爛,未入行前已經講到明係馬國明嘅忠心粉絲,「少女的祈禱」終於有回報,直頭畀佢嗒到馬國明,偶像變男友。

出身於中醫世家、老竇係著名中醫師黃沛霖,雖然屋企有四朵金花,但未有承繼父業,心穎耳濡目染點都有三斤釘,就算唔識把脈執藥,最少都識點樣以「望聞問切」嚟觀人於微。憑內置一副「華陀扁鵲」級Sensor,一見馬國明真人,骨骼精奇,天然呆得嚟穩重又孝順,面色紅潤血氣夠行,愈做愈紅,再嚟個對症下藥,知己知彼,投其所好,得咗!

畀佢執劑清晒個底

封咗個筍盤都未算,心穎BB啲是非仲一筆清,乜底都洗到白晒!六年前選港姐,佢堅係步步驚心,除咗爛蒲爛玩專攻富二代,又話佢放料攻擊對手,嘩!單單都咁杰,是但中一樣,想入三甲?凍過水好在佢有個中醫底夠硬淨,最終入到三甲。選完出嚟,都仲未得到班網民歡心,瘋狂笑佢嚟自非洲同菲律賓,話佢唔係非洲黑人就係菲傭,仲話佢同蔡一智係失散兄妹,幫佢改名換姓做「蔡一穎」,就連蔡一智都忍唔住叫佢做阿妹!選完同班姐仔一齊主持《學是學非》,快過搭高鐵,冇幾耐就有劇拍,之後仲被傳同人夫男星吳啟華同王浩信拍劇撻着,好在佢份人樂觀硬淨,見親佢都係笑到見牙唔見眼就知啦,EQ、IQ乜都高,面對傳聞或網民批評都只係笑吓就算。直至遇上馬國明呢盎大補藥咁,執一劑,搞掂晒,將心穎漂白,成為又Pure又True嘅BB!

貪夠「寒」榨極唔乾

雖然近排又話佢玩富貴歐遊掃貨「榨乾」馬國明,查實你估佢個底少嘢,舊年先至入行五年,已經上車買層850萬嘅樓,話明100%自己供,乜人都唔使靠!相比由路人甲開始捱上去嘅馬國明,直到前年入咗行17年,先至儲夠錢買個約2千萬嘅太古城複式連天台千呎單位!況且馬國明出名「寒底」慳家,出動含笑半步釘或七步迷暈丹都搞佢唔掂,心穎BB就係貪佢夠「寒」夠踏實唔大花筒,榨乾?唔係啩!

相傳被喻為中藥三寶之一嘅麝香,具開竅醒神,活血止痛功效,以前仲係成班後宮娘娘最強嘅爭寵法寶,心穎明顯有麝自然香,好男人自然走埋嚟!仲識得幫老竇搵個傳人,話晒馬國明當年喺《On Call 36小時》飾演醫生「一件頭」上晒位,雖然係拍劇咁拍,不過有未來外父指點,分分鐘威水過做戲,就算提名咗11次攞唔到視帝,都冇所謂


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!