掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

張秀文恨做奶奶 揀交配對象有要求 __,張秀文,

心急都唔可以冇要求!無綫「咪神」張秀文趁新正頭特別帶各位東網讀者品嘗牛豬雜錦鍋、藥膳雞鍋及刺身拼盆,又親自炮製甜品椰汁糕,祝願大家全年豐衣足食、步步高 ...


心急都唔可以冇要求!


無綫「咪神」張秀文趁新正頭特別帶各位東網讀者品嘗牛豬雜錦鍋、藥膳雞鍋及刺身拼盆,又親自炮製甜品椰汁糕,祝願大家全年豐衣足食、步步高陞、心想事成!秀文更帶埋九個月的柴犬「太郎」一齊影賀年相及開餐,太郎見到鏡頭時不停笑口噬噬,超級可愛!

嚴選對象

秀文表示去年最大轉變是飼養了太郎,升呢「媽媽」後生活更開心,她笑言新年願望是榮升「奶奶」甚至「嫲嫲」:「好多有養狗嘅朋友讚太郎可愛,都想太郎做爸爸,帶隻狗女嚟想佢哋交配,希望要佢哋嘅BB。(想幫太郎揀隻咩狗女做老婆?)首先唔想要啡色,因為太郎黑色,上網黑啡生出嚟係啡色頭黑色身,好似被整蠱,長期除唔到件黑色衫咁!」

一嘗為人母滋味

秀文直言做「媽媽」後責任感也大增,每日也想盡快返家:「仲會Check住狗仔啲便便,見佢有健康便便就好開心!」問秀文何時自己真的做媽媽?她笑言沒有想過:「我個人唔係太有計劃,可能一時衝動都唔出奇,可能我係全家最細,冇話好想孭起個家庭,依家更加知做媽咪唔易呀!」她笑言今年不用買桃花轉運,因太郎已是她最大的桃花,令她認識了不少狗友,跟鄰舍關係都更好。事業方面,去年秀文多了拍劇機會,她直言愈拍愈上癮,更參與了一套大製作網劇,跟多位好戲之人合作,希望新一年可演繹更多不同角色。

新一年節制飲食

為食的秀文直言每年新年都會狂食各式糕點,最近主持飲食節目更是超標狂食,結果搞到消化不良,因此新一年要更注意飲食健康及份量:「之前拍第一集食好多海鮮、炒米粉,跟住仲拍掃街,撞到個鄉里賣燒賣粉果,令我諗起嫲嫲嘅味道,於是又幫襯咗唔少,結果消化不良,第日嘔黃膽水,所以新一年飲食要節制,唔會再食太多喇!而且身材都要Keep住,每大一年都會易肥咗!都開始有壓力,要做番多啲運動。」

髮型:Euling@IL COLPO Platinum

場地:壹壹漁一@旺角帝盛酒店


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!