掃呢頁CODE去手機

2018年2月14日 星期三

處女黨瓦解變索爆人妻團 __,

處女黨最後員苟芸慧宣佈結婚,幾個好姊妹當然為她高興。李亞男:「希望Christine同佢個白馬王子會幸福快樂,早啲生番個可愛的BB。從今以後,大家口中 ...


處女黨最後員苟芸慧宣佈結婚,幾個好姊妹當然為她高興。

李亞男:「希望Christine同佢個白馬王子會幸福快樂,早啲生番個可愛的BB。從今以後,大家口中稱的處女黨全解散,索爆人妻團終於人齊。」

王君馨:「希望佢哋恩恩愛愛,連生貴子,Christine好鍾意小朋友,睇佢地嚟緊會唔會停一停賽車,去做呢個造人大計。」

鍾嘉欣:「我一早知道了,非常戥Christine開心。希望她有一個又開心又smooth的婚禮,我很期待那一天來臨。」

岑麗香:「恭喜我們的special女孩和我們的新兄弟William,祝你哋幸福快樂白頭到老。」




鍾意就快D Share啦!