掃呢頁CODE去手機

2018年2月27日 星期二

【同許廷鏗好襯!】與羅孝勇拍拖三年分手 林欣彤:感激與我相愛過的人 __,廷鏗,林欣彤,羅孝勇,許廷鏗,

林欣彤與抑鬱抗戰時,當時佢身邊有男友羅孝勇支持,可惜感情捱不過三年,二人於13年分手,大家仲有冇聯絡呢?「而家少咗好多。」Mag同羅孝勇一齊經歷過唔少 ...




林欣彤與抑鬱抗戰時,當時佢身邊有男友羅孝勇支持,可惜感情捱不過三年,二人於13年分手,大家仲有冇聯絡呢?「而家少咗好多。」Mag同羅孝勇一齊經歷過唔少嘢,到最後都要分手,係唔係timing問題?「我唔知咩叫做啱定唔啱嘅timing,又或者其實嗰個人一定要同你行到最後,佢先應該出現,我覺得唔係咁,所有嘢都有佢嘅原因,有佢嘅果,我遇過嘅每一個人,喺嗰個timing出現,佢其實都一定有成就我,或者喺我生命中種下某啲美麗嘅種子,所以我唔會話,因為而家唔可以繼續行落去,而覺得我哋錯timing,唔係囉,我都好感激遇過每一個同我相愛過嘅人。」

今年27歲嘅Mag,其實細細個嗰陣已經想快啲結婚,有自己嘅家庭!她說:「以前譬如定咗幾多歲結婚、幾多歲生仔,已經過晒,所以而家已經無好想快啲結婚生仔,我覺得唔可以咁樣諗,唔係我想就有,所以隨緣啦,而家其中一個生活態度就係活在當下,如果呢一刻係單身,呢一刻未結婚生仔,就享受吓單身生活。」咁唔知佢而家對愛情仲有冇憧憬呢?「點都會有嘅,我相信好多單身人士都應該會有,有時都會想有個人,譬如想食pancake時,打個電話就即刻出嚟陪我,或者有人接收工,我又接吓人收工呢啲溫馨嘢。」好多人覺得佢同許廷鏗好襯喎!她笑說:「係咩?咁好笑?我同佢之間唔係愛情嗰種觸電,我覺得佢喺靈性上好影響到我,有好多嘢我哋之間嘅信任唔係好需要解釋,我哋唔係成日WhatsApp,成日傾電話,或者成日見嘅朋友,但係每一次知道對方有啲乜嘢要幫手,或者需要扶一把,唔使講嘢,就會去做。」

撰文:海 山

攝影:黃志明

錄影:葉志明

髮型:Terry yeung @corner

服裝提供:Rococo

場地提供:草民café



鍾意就快D Share啦!