掃呢頁CODE去手機

2018年2月25日 星期日

杜德偉讚老友叻仔黎小田:咁大鑊! __,黎小田,杜德偉,

杜德偉
杜德偉讚老友叻仔黎小田:咁大鑊!林利雖然寡言自我,愛獨來獨往,但他對朋友有情有義,故圈中有不少知心好友。歌手杜德偉(Alex)昨日得悉好友林利患上腸癌 ...


杜德偉讚老友叻仔黎小田:咁大鑊!

林利雖然寡言自我,愛獨來獨往,但他對朋友有情有義,故圈中有不少知心好友。歌手杜德偉(Alex)昨日得悉好友林利患上腸癌時,表現關心,又指好友性格內向似獨行俠:「唔開心嘢,佢(林利)好少同好朋友分享,但大家好熟,我結婚時,佢都有做我伴郎。」又指已致電林利問候,Alex說:「佢話已經好番晒,我覺得佢好叻仔,佢出咗院後就做胡渭康同黎小田演唱會嘉賓。我問有冇影響佢嘅表演,佢話上到台就會忘記咗,仲唱得好啲添!」又讚林利為人樂觀、可愛,祝福好友身體健康。

至於黎小田昨日受訪時稱是其作品展演唱會完騷後,由胡渭康告知他林利剛做完手術,他說:「林利冇親口同我講,胡渭康話我知時先知『咁大鑊』,我會打電話問候佢。」他又叮囑林利要多休息,說自己開完兩場演唱會後,因壓力太大,頭暈又骨痛,連自己都要多休息。此外,曾與林利合作過《學警狙擊》的陳山聰,表示聽到這消息很意外,祝他早日康復。

黎小田
  • 黎小田





鍾意就快D Share啦!