掃呢頁CODE去手機

2018年2月18日 星期日

【初三赤狗日】麥玲玲逾千呎豪宅曝光 狗年邊個方位最旺桃花? __,麥玲玲,

今日係初三赤口,傳統不宜拜年,原來赤口又名「赤狗日」,傳說赤狗係「熛怒之神」,會帶來唔吉利,撞到就會有衰氣。玄學家麥玲玲話仲有另一傳說:「指初三係老鼠 ...




今日係初三赤口,傳統不宜拜年,原來赤口又名「赤狗日」,傳說赤狗係「熛怒之神」,會帶來唔吉利,撞到就會有衰氣。玄學家麥玲玲話仲有另一傳說:「指初三係老鼠招親,以前風俗放啲米在牆角,等佢招親開心啲,唔好打擾佢,所以大家都早啲瞓覺。所以傳統好少去拜年,去祈福會多少少。」

為避是非黑運,玲玲師傅決定今日唔拜年,留喺屋企,教吓大家狗年點趨吉避凶。麥玲玲家住港島區逾千呎豪宅,坐擁無敵海景,而佢家中特別擺放咗好蘭花,咁究竟狗年屋企邊個方位可以催旺桃花,財位又喺邊度?放乜嘢可以減少病星同是非,如果想子女讀書運好啲又可以擺啲乜呢?玲玲師傅逐一講解:

【西北方位】

麥玲玲話你知:今年桃花位喺西北面,想要桃花就放多少少蘭花或鮮花都得;如果係單身或者好急住要桃花,就可以用盤加水載住浮起嘅花,都會快啲有桃花。唔想要桃花嘅朋友,呢個位就放多少少石頭類嘅嘢,因為桃花屬水,例如放石春就可以將佢沉澱,但桃花少咗,亦好容易影響人際關係,所以唔好減得太低。

【正西、正北】

麥玲玲話你知:狗年嘅病星喺北面同西面。香港有好多屋都係南北向,或東西向,所以好多門口或露台都會機會掂到西北,如果門口位置就唔好放咁多紅色嘅地毯,因為病星係屬土,紅色會再生旺病星,一定要放啲淺色地氈。另外,亦可以放一個銅或白玉葫蘆,亦可化病星。不過就盡量唔好郁動啲嘢,例如養咗缸魚,郁咗可能會強化咗佢,咁就冇咁好。

【東北】

麥玲玲話你知:怕是非,大嘅就惹官非,今年東北位置要提防,盡量唔好放綠色,放一啲紅色嘅擺件,包括紅色嘅燈或擺設可以化是非口舌。

【東南】

麥玲玲話你知:至於東南位財位,就放多啲象徵財運嘅嘢,包括財神、水晶,金飾都得,或放一盤植物都可以助旺財運。

【正南】

麥玲玲話你知:正南,想讀書考試好同升職嘅朋友多數都放富貴竹,而近年就流行日本蕙蘭,都係一支支向上,代表節節上升。甚至可以將書枱搬去正南位置,喺正南位用電腦都有助事業運。

【中間】

麥玲玲話你知:狗年想添丁,或者拍咗好耐拖想開花結果嘅朋友,今年喺屋嘅中間,喜慶呢個位置,可以放果實類植物,例如五代同堂,過年後放辣椒都可以。再唔係擺一盞紅色物品,或者代表喜慶嘅燈籠都有助添丁,或喜事嘅運。

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

麥玲玲教大家狗年屋企邊個方位擺咩最好。(攝影﹕林賓尼) 玲玲姐經常都笑口常開。

千呎大屋,佈置都係以簡潔為主。 玲玲姐屋企嘅西北位放兩棵蘭花,有助增強人緣及桃花。 麥玲玲嘅屋企有無敵海景,但佢提醒今年北面同西面都係病星位,可放白玉葫蘆化解。
如果想結婚嘅朋友,今年喺屋嘅中間可以放五代同堂。 東南面係財位,放多財神、水晶,金飾都好有利。 用盤加水載住浮起嘅花,可增強桃花運。

鍾意就快D Share啦!