掃呢頁CODE去手機

2018年2月9日 星期五

完全唔怯場!陳曉東開騷畀兩囡上台初試啼聲 __,陳曉東,陳曉,

東東帶2個女一齊綵排。歌手陳曉東本周六在澳門開騷,已進入最後倒數階段,連日東東專注練歌排舞,太太王妤嫻貼身照顧,而兩個寶貝女日前陪爸爸來到錄音室練歌, ...


東東帶2個女一齊綵排。


歌手陳曉東本周六在澳門開騷,已進入最後倒數階段,連日東東專注練歌排舞,太太王妤嫻貼身照顧,而兩個寶貝女日前陪爸爸來到錄音室練歌,原來東東決定給朵朵和多多踩上自己舞台初次啼聲。雖然只得3歲的朵朵和2歲的多多,乖巧又精靈,但東東一聲令下,兩個小公主就走到東東身邊唱歌,家姐朵朵先帶頭唱起兒歌,妹妹多多便跟着家姐唱,完全不怕生保或怯場,更愈唱愈放,東東頓時變了兩女兒Fans全程伴唱,最搞笑兩個小公主唱到不願停,東東笑言:「是爸爸的演唱會,不是你們呀。」

準備雪糕畀兩個囡囡

見到東東一字不漏跟着女兒唱兒歌,東東坦言:「監生轟炸咗四年,監生聽四年英文、普通話同廣東話嘅兒歌全部識唱,聖誕節仲有聖誕歌。(為兩個女錄首兒歌?)如果有好嘅卡通片再唱都得,兒歌係好美好正面嘅世界,所以,我冇教佢哋唱我啲情歌住,怕好老積,學住兒歌先。」對於兩個寶貝女精靈表現東東當然冧爆:「放心晒,但唔知佢哋到時上到台係咪都係咁High!(兩姊妹好有表現欲?)係喎,係幾犀利,平時妹妹比家姐木訥啲,但今日佢好High。不過,到時佢哋上台,我都會準備定雪糕,萬一有乜蝦碌,就出『冰淇淋、冰淇淋』氹佢哋。」東東忍不住說兩豆丁唱得比他要High之餘,還搶咪。

開騷在即東東稱太太都照顧有加,不時有湯水滋補。說到歌迷期待他紅館開騷,是否快有好消息宣布?東東謂:「希望喇,多謝大家一路幫我詢問住,一齊咁肉緊件事,但自己唔急嘅,明白急唔嚟,正如幾日後開騷都唔會太緊張。」

文:音樂組 攝:李柏儒


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!