網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月15日 星期四

情人節放閃!陳豪送玫瑰冧爆陳茵媺 __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

陳豪同陳茵媺係圈中模範夫婦。唔少藝人無論係拍緊拖抑或結咗婚,都會趁住情人節喺網上放閃,好似藝人陳茵媺(Aimee)同陳豪呢對圈中嘅模範夫婦,就連放閃都 ...


陳豪同陳茵媺係圈中模範夫婦。


唔少藝人無論係拍緊拖抑或結咗婚,都會趁住情人節喺網上放閃,好似藝人陳茵媺(Aimee)同陳豪呢對圈中嘅模範夫婦,就連放閃都「模範」過人!Aimee喺社文網上載同老公陳豪嘅合照,仲晒出陳豪送嘅粉紅同桃紅色玫瑰花留言話:「Happy Valentines day from us to you!How do you think we are celebrating?(把我們的情人節快樂送給你們!知道我們怎樣慶祝嗎?)」相中有兩個心心,上面有似由小朋友寫嘅英文字,不過因爲太矇而睇唔清楚,有網友就估佢哋係咪喺屋企同埋小朋友一齊慶祝。

而另一對模範夫婦甄子丹同老婆汪詩詩就選擇出外旅行慶祝,見到子丹喺網上晒出同老婆喺機艙嘅合照,仲冧爆留言話:「情人節肯定和我的情人度過!放假了!」詩詩仲嘟起嘴仔獻吻畀老公,真係閃到唔戴超都唔得呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!