掃呢頁CODE去手機

2018年2月4日 星期日

整爛囡囡玩具做懲罰 宥勝被網民怒轟偏激 __,

宥勝都係用心良苦!台灣藝人宥勝與太太育有一仔一女,佢不時都會喺社交網站分享育兒心得,不過尋日佢就喺社交網站透露因為女兒蕾蕾唔肯收番埋玩具,所以就將蕾蕾 ...


宥勝都係用心良苦!


台灣藝人宥勝與太太育有一仔一女,佢不時都會喺社交網站分享育兒心得,不過尋日佢就喺社交網站透露因為女兒蕾蕾唔肯收番埋玩具,所以就將蕾蕾嘅玩具整爛,仲寫住「人類如果想要成長,心碎是第一步,而忍心讓孩子心碎的人,只有爸爸。」。唔少網民都對宥勝嘅教女方法表示不滿,話佢嘅方法太過偏激,仲話唔應該用摧毁嘅手段去教小朋友。

面對一班網民嘅抨擊,宥勝今日就發表咗一篇長文去解釋事情嘅前因後果,更指:「嚴厲不代表暴力,嚴厲更不是憤怒。」宥勝表示佢哋屋企都一直要遵守「物歸原位」,而蕾蕾一直都知道,而且亦都好乖咁守規則。不過當日蕾蕾就以唔執玩具去逃避瞓覺時間,而且仲挑戰父母嘅言行,因為要畀蕾蕾知道大人嘅說話係言出必行,所以宥勝先會做出整爛玩具嘅行為。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!