掃呢頁CODE去手機

2018年2月16日 星期五

視帝后大豐收!唐詩詠吉星高照幫王浩信招財 __,王浩信,唐詩詠,詩詠,

視帝、視后同大家賀新禧!藝人王浩信和唐詩詠在剛過去的雞年事業大豐收,不但合作主演的無綫劇《不懂撒嬌的女人》大受觀眾歡迎,年尾更在台慶頒獎禮攜手獲得視帝 ...


視帝、視后同大家賀新禧!


藝人王浩信和唐詩詠在剛過去的雞年事業大豐收,不但合作主演的無綫劇《不懂撒嬌的女人》大受觀眾歡迎,年尾更在台慶頒獎禮攜手獲得視帝、視后殊榮,可謂鴻運當頭!為Keep住旺爆運勢,詩詠一踏狗年即向人夫拍檔浩信𢭃利是,討個好意頭!問會否想新一年加人工?往年接Job接到手軟的浩信就非常知足:「夠用就得!」詩詠聞言即由「絕世好女友」化身成「絕世好老友」,開聲為拍檔謀福利:「你有個女喎,每年都要加!」亦希望對方可以身體健康,認真抵錫!

自封吉星旺拍檔

提到詠詩屬雞在過去的本命年犯太歲,今年又欠缺吉星拱照,她即安慰所有肖雞之人:「我去年都唔錯吖!同埋今年大家可以多啲去吓紅磡、觀塘等東九龍近海地方,會有幫助!其實我屋企都有兩個吉星,就係我兩隻貓,佢哋都識招財!(搵洪永城做埋你吉星?)其實我都可能係吉星嚟,我啲拍檔依家都幾好!(想唔想拍拖?)今年狗年冇㗎喇!期望再下一年有」

最緊要囡囡開心

至於浩信就因為屬豬有「太陽」吉星照住,所以有較多男性貴人,問會否覺得來年要黐多點男人來避緋聞?他就指不會再在意相關報道:「最緊要係囡囡開心。(會唔會趕工生狗B?)呢啲隨緣啦,我係好鍾意小朋友嘅!」而他們又指想再次與對方合作,在演藝上再度擦出火花,讓觀眾繼續感動,浩信更說:「獎項唔係最緊要!」

唐詩詠:

化妝:Jessica Chan

髮型:EveChiu@Muse Hair

服裝:sparkleconcept

王浩信:

化妝: Henry Li

髮型: Sue Cheung @ Hair Corner K11

服裝: Brooks Brothers

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!