掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

一封給汪明荃的情書!羅家英肉麻到暈 __,汪明荃,羅家英,

拍拖結婚咁多年,羅家英終於寫咗第一封情信畀汪明荃。藝人汪明荃同老公羅家英係圈中嘅模範夫妻,日前仲上咗內地節目《經典詠流傳》一齊甜蜜合唱,分享佢哋嘅愛情 ...


拍拖結婚咁多年,羅家英終於寫咗第一封情信畀汪明荃。


藝人汪明荃同老公羅家英係圈中嘅模範夫妻,日前仲上咗內地節目《經典詠流傳》一齊甜蜜合唱,分享佢哋嘅愛情故事,節目組仲喺官方微博度,上載咗一封羅家英喺上年12月15日寫畀汪明荃嘅情書,獲唔少網民大讚感動。

雖然羅家英一向好有文采,但原來呢封係佢第一封寫畀汪明荃嘅信,信入面羅家英先以「太后」稱呼太太,然後就話「不經不覺過咗30年」,再細數當年相識嘅往事,包括二人一吻定情以及一齊抗癌嘅經歷等。信中仲提到二人雖然拍拖21年,直至60歲先結婚,但羅家英就表示:「對我來說,晚一點也沒關係,只要有一個好的結尾,最後跟你一起」,向太太深情剖白。最後羅家英問道:「如果下一輩子在一起,我很願意,你呢?」令網民都忍唔住話真係好骨痹。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!