掃呢頁CODE去手機

2018年2月26日 星期一

被指踩住人上C1 黃文意微晒36D反擊 __,黃文意,

齊齊有感而發?!無綫36D咪神黃文意(Mandy)早前同男星唐文龍傳出戀情,引來唔少網民嘅討論。呢日黃文意就圖文不符咁微晒36D,喺社交網有感而發甫長 ...


齊齊有感而發?!


無綫36D咪神黃文意(Mandy)早前同男星唐文龍傳出戀情,引來唔少網民嘅討論。呢日黃文意就圖文不符咁微晒36D,喺社交網有感而發甫長文回應事件。

黃文意提到有人會視佢為「女神」,亦有人會以「奀星」嚟形容自己,佢覺得雖然自己好似螞蟻咁渺小,但唔認為自己需要靠踩住人哋上位。佢又提到:「蟻早於半年多前就開始上C1頭條,不需與任何對象分享。也許這隻小螞蟻在遇見她的朋友前,早已爬到某位置?」,並指自己冇回應過緋聞,亦盡量避談事件,否認「上位」嘅指控。

至於唐文龍亦有更新社交網,佢上載咗一張黑白相,並感慨留言:「有時候,知道得越(愈)多,發現自己其實懂得很少。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!