掃呢頁CODE去手機

2018年2月1日 星期四

四張處男廣告 攬索模跳 cha cha  Chok氣薛世恒:冧樣自己都驚 [壹週刊 - 1456] __,薛世恒,M1,

處男廣告,薛世恒同索模拍住上。一副情深表情,闖娛圈嘅公子交到戲喎!探熱針四張處男廣告 攬索模跳chacha Chok氣薛世恒:冧樣自己都驚身家逾十億的 ...






處男廣告,薛世恒同索模拍住上。一副情深表情,闖娛圈嘅公子交到戲喎!

探熱針

四張處男廣告 攬索模跳 cha cha  Chok氣薛世恒:冧樣自己都驚

身家逾十億的 Neway大少薛世恒,去年中以四十歲高齡殺入娛圈,遲起步惟有狂發力。孭住 Neway大少同陳法拉前夫身份,呢位四張新人有價有市,拍完內地追女真人騷,日前他亦處男下海,接拍美容院廣告。對住鏡頭攬索模一時扮 chok,一時要玩陽光味,薛公子施展渾身解數!

怕開放自己

棄商投藝壇,四十歲的薛世恒唔介意放下闊少身段,由低做起。去年中為取經,在老友蔡少芬夫婦主演的內地片《十噸刺客》做閒角,繼而拍內地真人騷。密密接 job,近日接拍廣告,處男作 chok住上陣,又要臨場跳 part cha cha做型男,壓軸重頭戲是對住索模扮深情,公子底的薛世恒信心十足,交晒功課。

對於自己處男廣告表現,薛世恒話最難拿捏是要開放自己。「因為唔慣,又有啲怕醜,又唔知自己有呢一面,突然要我做個好冧嘅表情,我自己都有啲驚。」薛世恒說。





四張咁跳脫,薛公子為做好呢份工真係豁出去。





形象指導 Arthur幫薛公子撇甩 chok味,教他跳 cha cha擺甫士,幕前經驗淺的薛公子卻一教即開竅。





永遠一副 cool樣嘅佢,喺廣告要變陽光中佬,交到功課。

chok樣難拿捏

「孖生細佬」袁偉豪事前有冇過兩招給你?薛世恒說:「好多朋友都好真誠咁俾意見我,對住鏡頭有時要我 chok啲,有時又會話唔好咁 chok,都多謝佢哋願意教我。今次拍廣告唔係好緊張,導演叫我拍出唔同嘅 feel,平時我都鍾意懶係 cool樣,唔知點解自己可以做到開心一面,原來我又得㗎喎!好似剛才臨場跳舞,我唔驚,當大家隱形,當自己喺沖涼房跳舞。」

四十歲的他,自覺終於搵啱條路。「我好享受做呢行,同做生意完全相反,從商咁多年,依家可以做唔同嘅嘢,其實係好開心,更貼近我性格。」





「孖生細佬」袁偉豪不時提點,教佢如何 chok得恰到好處。





孭住 Neway大少同陳法拉前夫身份,入娛圈點都有啲壓力嘅薛世恒,努力進修演藝課程,對呢行好認真。

薛公子:現實嘅我係追唔到女

去年底,薛世恒與賭王四房公子何猷君,以香港闊少代表殺上內地拍追女真人騷《愛的時差》,節目中雖冇後生組的猷君調皮,但他使出滑雪場打邊爐的追女必殺技亦唔弱。

節目近日出街,薛世恒話睇番,都不相信自己追女咁勁。「我自己本身唔係咁,不過否認都冇用,已經拍晒出嚟!剪接令我原本唔係好識追女仔,變到好掂。現實中我好保留,未肯定同呢個女仔可以好長遠,我係唔夠膽行多步,唔想嘥大家時間,我會認真考慮好多嘢,所以好多時都卻步,追唔到女。」





節目裡他教馬蘇滑雪,還包咗滑雪場撐枱腳食火鍋,搞到馬蘇鬼咁冧:「我是第一次在雪場吃火鍋。」薛世恒即甜言回應:「你是全世界第一個!」

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!