網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月12日 星期一

閃到爆!夏雨仔Cheronna晒Kiss相勁甜蜜 __,夏雨,

Dixon同Cheronna一直愛得甜蜜,呢日仲上載咗錫錫相添!「夏雨仔」黃奕晨(Dixon)同SuperGirls成員吳嘉熙(Cheronna)自拍 ...


Dixon同Cheronna一直愛得甜蜜,呢日仲上載咗錫錫相添!


「夏雨仔」黃奕晨(Dixon)同Super Girls成員吳嘉熙(Cheronna)自拍拖後一直愛得甜蜜,仲周不時喺社交網大放閃光彈。雖然情人節仲有幾日先到,不過Dixon同Cheronna已經率先喺社交網上載一張甜蜜合照,喺相裏面見到Cheronna錫錫Dixon塊面,Dixon就露出一副冧爆樣,仲好開心咁話:「雞咁眼望住我都冇用㗎,狗年一齊畀心機,你有你忙我又有我忙,話唔定會有機會一齊做嘢呢!#黃奕晨與吳嘉熙的共同Hashtag」網民睇完都大叫閃到盲,仲叫佢哋快啲拉埋天窗添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!