掃呢頁CODE去手機

2018年2月13日 星期二

母子關係最低點Chilam通水袁詠儀操控症 魔童反抗要換媽咪 __,魔童,張智霖,Chilam,袁詠儀,王維基,

■為教好兒子魔童,靚靚不介意做嚴母,但沒想到弄巧反拙。攝影:林德雄【閃耀人生女人心袁詠儀系列之1 教仔方法】46歲的袁詠儀(靚靚)最近接受本報女人心系 ...




【閃耀人生女人心袁詠儀系列之1 教仔方法】46歲的袁詠儀(靚靚)最近接受本報女人心系列連載式專訪,頭炮先談其11歲的寶貝仔張慕童(魔童)。靚靚和張智霖(Chilam)錫魔童錫到燶,不過二人教仔方法卻兩極,女要嚴,男很民主,夫妻常為此爭吵。有操控症的靚靚一直不覺得自己有錯,直到有一日兒子好認真向Chilam要求換新媽咪,靚靚才恍然大悟知道出事了!

袁詠儀身兼影后兼90年港姐冠軍,她一直自信心爆棚,又認為自己為家付出很多,常埋怨老公張智霖採取的放任教仔方法會寵壞魔童,所以經常強迫魔童跟其一套去做,終於魔童忍受不了,向爸爸投訴要換媽咪,Chilam告知靚靚,她大感晴天霹靂,明白要修補關係。



■靚靚聽從心理醫生方法與兒子相處後,關係大為改善。版權所有.嚴禁盜用 ■魔童沒辦法集中上堂,令靚靚開始擔心。微博圖片
■靚靚夫婦間中會相約好友去禮佛。微博圖片

自我檢討

其實靚靚不知道自己教仔方法有問題,她以為有問題的是兒子,所以安排魔童去看心理醫生,直至學校老師對她有意見,她才開始檢討自己:「我初初嘅時候好主觀㗎!覺得自己嗰套先啱,直到幾年前魔童嘅學校send佢去見一啲醫生,要check吓佢係咪有一啲過度活躍症,或者睇吓佢係咪有嗰啲自閉症,因為佢冇辦法集中上堂,佢會做完晒自己嘢,好快就騷擾人,都係種學習障礙,send佢去check嘅時候,佢冇呢啲問題喎!但係點解佢會突然間咁angry嘅?咁就send佢去見心理醫生。」

靚靚指與魔童一起見完心理醫生才發現有問題的是自己,她說:「我太自我喇,真係唔合格㗎!我覺得有陣時都仲係對個仔好火爆,我唔係嚴呀,我有陣時都可能仲有少少嗰啲操控症呀!希望佢係聽我講坐喺嗰度、企喺嗰度,我覺得呢啲都係我嘅問題。」

自從靚靚聽從心理醫生方法與兒子相處後,關係有所改善,靚靚說:「嘩!如魚得水喎!我同我個仔關係好到不得了,咁我就發現原來我真係有錯,自己要去調校,有啲嘢我仍然係堅持,例如禮貌呀,或者食嘢唔好咁大聲呀!唔好印腳!我見到人印印腳,我頭痛㗎!呢啲我就會,但係我老公成日覺得我就係呢啲嘢,令到自己好緊張,其實做父母唔一定啱晒,你某時候都要聽仔女講佢嘅心裏面係點樣。」



拒絕溺愛

不過靚靚認對兒子也不能太放任,擔心魔童會變成一個好離譜的人,她說:「老公好鬼縱個仔,例如我個仔話『爹哋你幫我去買一樣嘢』,咁我老公明明自己做緊嘢㗎喎,佢都會諗盡辦法幫佢去做嗰樣嘢,但我角度就唔係㗎!我會話畀佢聽『唔得喎今日,因為我做緊嘢,但係我聽日會嘗試幫你去買』,太就佢,呢一刻你好開心,佢好開心,但係過多二十年後,佢出嚟呢個社會做事,唔會有人咁樣對佢㗎!唔會有個老闆畀你咁樣做,你一定要有啲嘢話畀佢聽,係要有程序,係要等嘅。」

採訪:陳月媚

化妝:Kerry Wong

髮型:Sam Pan of Muse Hair

場地提供:好酒好蔡




鍾意就快D Share啦!