掃呢頁CODE去手機

2018年2月15日 星期四

【閨蜜睡房】陳美詩鼓勵老公 Chur盡親熱戲 __,陳美詩,

Macy真係好老婆~由東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》節目,邀得藝人陳美詩(Macy)以睡衣Look亮相,接受主持人俞詠文(Angel ...


Macy真係好老婆~


由東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》節目,邀得藝人陳美詩(Macy)以睡衣Look亮相,接受主持人俞詠文(Angela)訪問。Macy穿上紫色睡衣,寓意紫氣東來、喜氣洋洋迎接新年!今年是她首次以孫太身份過年,但至今仍未習慣「孫太」這個稱呼。

玩角色扮演

Macy表示婚後仍如拍拖般恩愛,又笑言沒計劃做Eric背後的女人,期望二人在演藝路上各自各精彩。靚仔有型的Eric婚後沒有避忌拍親熱戲,原來太太竟是推手,Macy說:「如果劇情係一對男女深愛對方,只係蜻蜓點水咁錫唔好睇嘛,所以我好鼓勵佢。」婚後的男人易引來狂蜂浪蝶,她笑言對Eric有十足信心,更愛向老公八卦有冇艷遇:「佢會同我講邊個女仔對佢好熱情,然後話『我都好似幾受歡迎咁』,自己講完自己笑!」問到八年多的感情如何保鮮?她透露與老公的私人情趣是不時玩角色扮演,主持Angela聞言面紅心跳,忍不住追問下去。想聽更多Macy與Eric的閨房趣事,請留意今個星期五、六、日,收看一連三集的《閨蜜睡房》。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!