掃呢頁CODE去手機

2018年2月22日 星期四

一年一劇賺夠學費朱千雪變 CM女王 [壹週刊 - 1459 - 生活] __,千雪,朱千雪,M1,

探熱針一年一劇賺夠學費朱千雪變CM女王朱千雪16年獲企業傳播社會科學碩士後,再宣布回歸大學攻讀法律博士課程,去年只客串電視劇《踩過界》,不過千雪BB依 ...






探熱針

一年一劇賺夠學費朱千雪變 CM女王

朱千雪 16年獲企業傳播社會科學碩士後,再宣布回歸大學攻讀法律博士課程,去年只客串電視劇《踩過界》,不過千雪 BB依然人氣高企,獲廣告商垂青的她,去年接拍七個廣告奪《廣告新人王》獎成 CM女王,雖然一年只接一劇,已經賺夠學費唔使憂。







超市入貨,朱千雪買的大部分是健康食品。





素顏行超市,朱千雪依然輪廓分明,十分省鏡。





上堂學泰拳後,朱千雪著住運動裝行超市。





朱千雪買每件食品前都會睇食品標籤,是個英明消費者。

吸金 400萬

朱千雪為了專心做學生,由無綫力捧花旦變「串星」,去年只在學校假期開工,跟舊拍檔王浩信合作《踩過界》,她也要求在假期前完工,監製惟有安排她在劇中慘死,提早離場。

「千雪講明只可以放假先拍劇,佢做《踩過界》宣傳,雖然冇乜出席活動,但都開 live同 fans傾偈,其實佢一直有觀眾緣, TVB好想搵佢拍《使徒 3》,但讀法律要用好多時間,所以應該接唔到。」身邊人透露。





無綫台慶,朱千雪拖王浩信行紅地氈,十分搶眼。





去年只拍得一部《踩過界》,飾演王浩信女友,但依然人氣爆燈。

公開醫生男友

據了解,朱千雪廣告價六十至七十萬,未計商演活動,去年接了七個廣告,收入約四百萬,足夠支付法律博士課程的七十萬學費,雖然一年一劇,吸金力依然驚人。

「千雪形象正面,幾乎零緋聞,早排爆咗佢有個放射學顧問醫生男友,大家都覺得兩個好襯,反而對佢一啲都無影響,品牌依然好鍾意用佢,大學生加上生活態度上進,佢呢一年都接咗唔少商演活動。 TVB一班女仔當中,佢應該最多廣告喺手,早排仲攞埋《廣告新人王》個獎。」知情者說。





返城大上課,朱千雪打扮簡單,不過靚女依然多人望。





朱千雪與醫生男友 Justin(後左)分隔兩地,兩人幾個月才見一次。

上堂學泰拳

讀書都要生活平衡,早前自爆應付考試,足不出戶,每日只瞓三粒鐘又有黑眼圈,考完試,朱千雪終於出關,有時間做運動行超市。日前,一身運動裝的朱千雪,在銅鑼灣做完運動,孭住背囊去超巿入貨,在裡頭逗留約半個鐘,專揀健康食品的她,買完橙汁再掃有機菜,接住再買埋韓國即食麵即走人。

「千雪大概半年前開始學泰拳,每星期上一堂,因為佢覺得唔可以淨係讀書唔理健康,所以特登請教練操身手,泰拳運動量好大,加上好快見效。出活動要 keep住好身形,所以佢規定自己有一定運動量。」知情者說。





她跟王浩信去年憑《 EU超時任務》獲最受歡迎劇集搭檔。





朱千雪被網民大讚雙目迷人,她也愛擺單眼甫士。





16年在中大獲企業傳播社會科學碩士後,好友岑杏賢出席她的畢

業禮。

觀眾緣

2012年《香港小姐》搞突破,第一次玩一人一票,由觀眾選出心目中冠軍港姐,後因伺服器超出負荷而失靈,由全民票選改為由評委評分,本來民選冠軍朱千雪變為張名雅。但極具觀眾緣的朱千雪在無綫發展順利,既做主持又拍劇,更成為 CM女王,代言的幾乎全部是女性用品。





去年接拍七個廣告,成廣告新人王,一年一劇依然無影響人氣。

撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!