掃呢頁CODE去手機

2018年2月16日 星期五

【網民hot talk】屯門煙火璀璨?港人狂轟:越來越有大陸色彩 __,大陸,中國,

網民KuenPAkYow圖片【新增大埔情況】今年初二煙花匯演取消,有市民竟在年三十晚在屯門私放煙花,引起網民狂轟。fb專頁「屯門友」轉載網民一條約20 ...




【新增大埔情況】

今年初二煙花匯演取消,有市民竟在年三十晚在屯門私放煙花,引起網民狂轟。fb專頁「屯門友」轉載網民一條約20秒影片,顯示地點為屯門大興邨,煙花在半空連連綻放,交織成多個圖案璀璨耀眼,但由於極近民居,引起網民狂轟危險,又稱「越來越有大陸色彩」。

事發為昨晚大約8時,不少網民直指被煙花巨大聲響嚇到,亦擔心在民居密集的地方放煙花,隨時引起火警。網民又斥該行為「無法無天」,毋視本港禁私放煙花法律,極度危險及自私,而且剛發生釀19死的奪命九巴車禍,全城處於哀痛氣氛,認為並不適合放煙花。

《蘋果》記者亦在大埔碗窰沙埔仔村,目擊有人私放煙花,同樣相當接近民居,「隔5分鐘又爆啲」。

根據香港法律第295章危險品條例第6條,非法藏有煙花爆竹的最高刑罰為罰款2萬5千元及監禁6個月。危險品(一般)規例第59條亦訂明,未領有許可証燃放或致使他人燃放煙花爆竹屬違法。

網民點睇



Jack Mok:完全係倒退緊,唔好話越黎越似大陸啦,大陸好多都實施左城市內唔燒得煙花,只得郊區可以,好心香港D樓咁L密就咪L燒啦

Yu Pat Mui:好危險 到底有無用腦諗過後果?負唔負到責?住郊區就話空鄺(編按:曠)啲,巿區咁密真係危險,同埋咁近,有無想過別人?點解要人硬食?

Joanna Lai:其實好污染環境

鍾意就快D Share啦!