網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月6日 星期二

男友曝光!倪晨曦IG首晒愛:以後生日陪你 __,倪晨曦,

WOW!30歲嘅「IG女神」倪晨曦(Elva)同圈外男友拍拖兩年,不過就從來都冇晒同男友嘅恩愛拍拖相,感情事非常低調!今朝,Elva喺IG罕有晒出幾張 ...


WOW!


30歲嘅「IG女神」倪晨曦(Elva)同圈外男友拍拖兩年,不過就從來都冇晒同男友嘅恩愛拍拖相,感情事非常低調!

今朝,Elva喺IG罕有晒出幾張同男友嘅合照,仲發文祝男友生日快樂:「Happy birthday  親愛的V先生 雖然生日你最大 但我還是忍不住想發這幾張😆 hah 祝你年年有今日 歲歲有今朝😚 拉勾勾 以後生日都陪在你身邊 🍰 #每天愛你多一點 #生日大快樂 #我不是野蠻女友 #是他沒的選 #happybirthdaymylove」真係Sweet到震!

唔少網友見到後都留言祝福佢哋,仲有人指女神突然之間咁高調晒愛,唔通係結婚嘅前奏?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!