掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

李榮浩開ig 淨係Follow女友楊丞琳! __,李榮浩,楊丞琳,

夠晒Sweet~內地歌手李榮浩才華洋溢,歌唱事業如日方中,仲有位台灣級歌手楊丞琳女友,真係令人羨慕。昨日李榮浩首開ig帳號,雖然行事低調,但短短一日都 ...


夠晒Sweet~


內地歌手李榮浩才華洋溢,歌唱事業如日方中,仲有位台灣級歌手楊丞琳女友,真係令人羨慕。昨日李榮浩首開ig帳號,雖然行事低調,但短短一日都已有六千幾個粉絲追蹤中,佢首發文同大家介紹自己話:「IG你好 我是李榮浩」仲上載咗張靚仔相真係不得了!

不過雖然有六千幾個粉絲追蹤,但李榮浩只係追蹤咗一個人,佢係邊個?咪就係女友楊丞琳囉,真係放閃晒愛到出晒面。其實咁癡情嘅點止得李榮浩一個,香港代表仲有個羅仲謙㗎,佢當年啟動個ig以後,都只係追蹤咗佢太太楊怡一個咋!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!