網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月17日 星期六

【狗仔出更】李嘉欣一家三口食開年飯 Jayden大方停低影相 __,嘉欣,許建彤,Jayden,李嘉,李嘉欣,鍾嘉欣,

【新增內容】今日大年初二,李嘉欣就一家三口出動,去到福臨門食飯,Jayden今日好醒神,着咗對新鞋仔又戴咗副超,落車嗰時,Jayden都好叻仔,見到記 ...




【新增內容】

今日大年初二,李嘉欣就一家三口出動,去到福臨門食飯,Jayden今日好醒神,着咗對新鞋仔又戴咗副超,落車嗰時,Jayden都好叻仔,見到記者影相都冇避開,記者就同佢哋講新年快樂,但兩公婆就乜都冇講。

之後記者又問到可唔可以停低影張相,Jayden就第一個轉身停低,影咗一陣,佢哋一家就入咗福臨門了。

稍後嘉欣都有更新Instagram,佢留言話:「狗年行大運 ! 許氏一家祝大家身體健康,心想事成 !!!」相中嘅嘉欣蹺實老公亨亨,又搭住囝囝Jayden,一次過「箍」實大小許生。另外,嘉欣仲喺微博晒咗佢同家姐李嘉明為母親慶祝80大壽嘅相,3個人好似三姊妹咁㗎!

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(左圖攝影:黃曉程、朱志聰) 許晉亨同李嘉欣今晚現身福臨門 囝囝Jayden拖實爹哋媽咪現身,仲戴埋太陽眼鏡!
嘉欣心情勁靚,不停笑。 Jayden似乎好好奇,一直回頭望。 到底睇啲咩呢佢?
「嘉亨」喺入酒樓前,仲特登企定俾傳媒影相。 嘉欣喺自己Ig更新(李嘉欣Instagram圖片) 嘉欣喺微博再晒同家姐幫媽咪嘅相(李嘉欣微博)

鍾意就快D Share啦!