掃呢頁CODE去手機

2018年2月11日 星期日

Kary再有喜 Miki隔空送祝福:休息多啲 __,Miki,吳雨霏,Kary,楊愛瑾,

Miki(右)得悉昔日好姊妹Kary再有喜後,立即送上祝福!(資料圖片)歌手吳雨霏(Kary)2016年經歷小產之痛,據聞當時只有家人及幾位閨蜜知道, ...


Miki(右)得悉昔日好姊妹Kary再有喜後,立即送上祝福!(資料圖片)


歌手吳雨霏(Kary)2016年經歷小產之痛,據聞當時只有家人及幾位閨蜜知道,不過未幾消息外洩,有傳Kary懷疑係好姊妹楊愛瑾(Miki)洩密,所以兩人自此關係決裂。如今Kary終於傳來喜訊再次有喜,而Miki知道後立即送上祝福,佢接受東網訪問時表示:「我梗係祝福佢啦,我都希望佢繼續幸福快樂!」

問到有冇懷孕初期心得可以傳授畀Kary時,佢話:「我覺得最緊要放輕鬆,保持心境開朗,休息多啲,飲食均衡!做多啲會令自己開心嘅事!」

而即將喺2月14日情人節生日嘅Miki,就獲好友譚凱琪及陳逸寧等預祝生日!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!