網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月17日 星期六

古巨基撞Look自嘲包餃師傅 __,古巨基,

古巨基的紅袖造型,被網民取笑與王菲的膠手套有異曲同工之妙。
古巨基撞Look自嘲包餃師傅古巨基(基仔)前晚穿上大紅袖西裝外套,在春晚與張碧晨合唱《乘風破浪》。基仔的大紅袖跟王菲的膠手套同樣成為網民熱話,有網友開 ...


古巨基撞Look自嘲包餃師傅

古巨基(基仔)前晚穿上大紅袖西裝外套,在春晚與張碧晨合唱《乘風破浪》。基仔的大紅袖跟王菲的膠手套同樣成為網民熱話,有網友開玩笑指兩人一齊去買的,並笑基仔剛在家包完餃子就出來唱歌。基仔被問到與王菲撞造型,他搞笑說:「係撞咗廚房分工造型,佢洗碗,我負責整嘢食。」基仔更索性上載包餃子片段,但見他雞手鴨腳,只是包得兩隻餃子,他笑說:「我唔識廚房嘢,我都係第一次包餃子。」基仔與工作人員猜包剪揼,贏了就有口福食他的餃子,怎知基仔自己猜贏,同事們開心得歡呼,基仔笑說:「未見過佢哋猜輸都咁開心。」完騷後,基仔宴請同事們吃團年飯,他說:「食過餃子圓圓滿滿,好熱鬧,好開心。」


鍾意就快D Share啦!