掃呢頁CODE去手機

2018年2月26日 星期一

【閨蜜睡房】「Man爆」黎瑞恩嚇親周慧敏 __,周慧敏,黎瑞恩,

小恩Man爆,佢話怕會嚇親周慧敏!東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新,今集嘉賓黎瑞恩,與主持人俞詠文(Angel ...


小恩Man爆,佢話怕會嚇親周慧敏!


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新,今集嘉賓黎瑞恩,與主持人俞詠文(Angela)大玩快問快答遊戲,分享與好友王馨平及周慧敏的閨蜜事,她笑言驚自己粗魯嘅性格會嚇親周慧敏。小恩子又話要愛情事業兩得意,就要做個有愛情嘅女強人。

將於四月舉行個唱的小恩子仲話自己係一個專業歌手,如果唱歌走音會慘過跌落台。她自言唔慣着高踭鞋,到底點樣避免個唱上出現尷尬事?想知就要密切留意《閨蜜睡房》喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!