網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月21日 星期三

Moka抱B自拍玩手仔 __,Moka,方媛,

■Moka穿上牛仔褲拍廣告,露出纖腰少女味十足。微博圖片郭富城新年忙於為賀歲片宣傳,太太方媛(Moka)則繼續忙湊女。不過,Moka前日難得更新微博, ...




郭富城新年忙於為賀歲片宣傳,太太方媛(Moka)則繼續忙湊女。不過,Moka前日難得更新微博,還抱着愛女影相,但因為城城不想囡囡真面目曝光,故Moka只讓囡囡一隻手仔出鏡。

此外,Moka最近亦有接工作,早前替本地服裝品牌拍了一輯相及短片廣告,生B後的她身形依然纖瘦,穿上各款高腰牛仔褲及迷你牛仔裙之外,又戴婚紗用的長紗及紮孖辮,少女味十足,但迴響度就似乎欠佳,不太多人發現他是城嫂。

撰文:李察



■方媛前日抱着愛女拍照,不過只讓囡囡的手仔出鏡。微博圖片 ■城城只公開囡囡的手仔相,並謂狗年想追個仔。資料圖片

鍾意就快D Share啦!