掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

天王唔識老!黎明N年前畫畫片被翻Loop __,黎明,

黎明以前到依家都係咁靚仔。講起天王黎明(Leon)、周慧敏(Vivan)同許志安(安仔)你會諗起咩?一定係佢哋嘅歌聲,皆因三個都係唱得之人,不過聽佢哋 ...


黎明以前到依家都係咁靚仔。


講起天王黎明(Leon)、周慧敏(Vivan)同許志安(安仔)你會諗起咩?一定係佢哋嘅歌聲,皆因三個都係唱得之人,不過聽佢哋唱歌就聽得多,唔知道大家有冇睇過佢哋畫畫呢?唔講唔知,原來佢哋三個啲畫功都有料到㗎!big big channel就搵嚟一段以前Leon、Vivan同安仔接受挑戰大鬥畫功嘅短片,三人各自畫出唔同類型嘅狗仔,大家係咪好想知佢哋畫咩狗仔呢?咁就去片

片中趴喺地下嘅Leon用marker畫,一邊畫一邊介紹佢會畫嘅狗仔,佢話:「希望呢隻狗會肥啲,所以畫隻狗塊面就大啲,雖然似豬,但係係狗嚟。」見到Leon畫得有板有眼,仲話因為新年氣氛開心啲,就加個bow tie喺隻狗上,畫到成隻貴婦狗咁,最後Leon仲搞笑話:「隻狗個hip位收咗添!」Leon真係諗得周到,連個hip位都諗埋,果然追求完美!另外,網友仲話以前嘅Leon同依家一樣咁靚仔,好似食咗防腐劑咁唔識老呀!

到女神Vivan就用毛筆畫,其實用毛筆要寫得靚都好難,仲要畫畫真係難上加難,但對Vivan嚟講一樣冇難度,仲畫得好細緻,係一隻靚靚狗,唔睇仲以為係出自邊位大師,所以話人靚又有氣質,絕對非Vivan莫屬呀!最後安仔就同樣用毛筆畫,不過見到佢畫咗幾筆,畫到好似卡通人物叮噹,唔通安仔新年想畫隻招財貓?網民都話安仔似係畫老虎,仲搞笑話安仔一定係畫老虎狗!

網民有話兒:

JAMZXSSZXX CXX:佢哋畫畫得唔得呀?

HICXWIXX MXX:Leon真係諗得周到,可愛大尾狗。

KKDSXXPPX:Vivan果然係女神。

QIOXX TIM:佢哋嘅臉上真係睇唔到有歲月嘅痕跡(迹)呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!