掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

黎明08年被爆美國秘婚前妻樂基兒去年再婚 __,樂基兒,黎明,基兒,

出道多年嘅黎明(Leon),緋聞女友無數,好似周海媚、李嘉欣、舒淇同金喜善等,都係佢嘅緋聞女友,自從Leon遇上「她」後,緋聞從此就遠離,「她」就是樂 ...




出道多年嘅黎明(Leon),緋聞女友無數,好似周海媚、李嘉欣、舒淇同金喜善等,都係佢嘅緋聞女友,自從Leon遇上「她」後,緋聞從此就遠離,「她」就是樂基兒。

00年6月,Leon同樂基兒喺和記廣告中結緣,當時個廣告仲由Leon執導,親自挑選樂基兒做主角,近水樓台先得月係金科玉律。

05年12月樂基兒與黎明傳出緋聞,樂基兒明知傳媒追訪,仍公然踩入黎明樂活道樂景園豪宅留宿,還買生日氣球為男友賀39歲生日。1個月後,黎明出動Mini Cooper新車接載樂基兒到中環蒲吧劈酒,之後再齊齊返男方寓所再續溫馨。

06年2月,愛得癡纏嘅Leon同樂基兒,更遠赴印尼峇里度假,被周刊直擊喺的士高內有激情動作,卿卿我我。同年5月有傳樂基兒背Leon偷食而鬧分手,但就有報道指佢哋喺日本六本木甜蜜約會,粉碎分手傳聞。翌年2月嘅情人節,有周刊就影到佢哋去咗北海道拍拖,喺漫天風雪中行到邊攬到邊,儼如連體嬰。

09年,被《蘋果》踢爆早於08年3月,Leon同樂基兒已喺美國秘密結婚,然而至12年10月,佢哋終透過經理人公司發聲明宣佈離婚,為四年婚姻劃上句號。

去年8月,樂基兒喺美國加州同拍拖兩年嘅商人男友Ian結婚,當時佢仲話婚後不設防,隨時準備做媽媽。




鍾意就快D Share啦!